شهرکرد؛

حماسه 9 دی حاصل بصیرت و ولایتمداری مردم بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه 9 دی حاصل بصیرت و ولایتمداری مردم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی به عنوان پدیده ای با ابعاد و زوایای مختلف افزود: عنایت الهی اولین ویژگی این حماسه بزرگ است که در حضور ده ها میلیونی مردم تجلی پیدا کرد.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی علیرغم تلاش بدخواهان و دشمنان، فتنه 88 به عنوان یکی از بزرگترین توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی را خنثی و فتنه گران و حامیان آنها را ناکام و منزوی ساخت.

سرافراز با بیان اینکه روز 9 دی به عنوان یک روز متمایز در تاریخ ثبت شد اضافه کرد: این روز، تجلی روحیه عاشورایی ملت بزرگ ایران و روز یأس دشمنان است.

وی، ولی شناسی، پیروی از ولایت و بصیرت را خط مقابل فتنه دانست و گفت: فرصت شناسی و عمل به موقع مردم در خلق حماسه 9 دی ‌بسیار مهم و ارزشمند بود.

روز 9 دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوب فتنه سال 88 به خیابان ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار