تجهیز کتابخانه های مدارس با تمرکز بر کتاب های کاغذی

سرپرست معاونت پرورشی آموزش وپرورش از تجهیز کتابخانه های مدارس با اولویت کتاب های کاغذی خبر داد.

مهدی فیض سرپرست معاونت پرورشی آموزش وپرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تجهیز کتابخانه های مدارس و بهره گیری از کتاب های الکترونیک عنوان کرد: تجهیز کتابخانه ها در دستور کار معاونت پرورشی قرار دارد اما بیشترین تمرکز در این حوزه مربوط به تجهیزکتاب های کاغذی است.

وی ادامه داد: با وجودی که کتاب های الکترونیک ارزان تر بوده، دسترسی به آن راحت تر و امکان انتشار سریعتری دارند اما کتاب‌های کاغذی تاثیرگذاری بیشتری در روند کتابخوانی داشته بنابراین براین نوع کتاب هامتمرکز هستیم.

سرپرست معاونت پرورشی آموزش وپرورش اظهار داشت: تجهیز کتابخانه‌های مدارس در دستور کار قرار دادیم چراکه برای تربیت دانش آموزان متفکر این امر ضروری است و دانش ‌‌آموزان متفکر و خلاق از چنین فضاهایی تربیت می‌شوند.

فیض بیان کرد: در تجهیز کتابخانه ها باید افرادی هم به هدایت دانش آموزان بپردازند که برای این زمینه هم برنامه ریزی کردیم. تا مسیری صحیح برای حرکت پیش روی دانش آموز قرار گیرد.

وی در خصوص تشریح و چگونگی تجهیز کتابخانه های مدارس گفت: این مساله در 2 گروه شامل ارائه کتاب های کمک کننده ها تبیین موضوعات درسی و گروه بعدی فارغ از مسائل  درسی به آموزه های دیگری متناسب با سن دانش آموزان می پردازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.