لرستان؛

حمله گرگ به 27 گوسفند دامدار معمولانی

27گوسفند یک دامدار در روستای معمولان از توابع شهرستان پلدختر توسط گرگ ها دریده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ این دامدار روستایی اظهار داشت: وقتی گله ام را برای چرا از روستای بن تومان سه ، بخش معمولان محل زندگیم به ارتفاعات لاهور برده بودم با حمله ناگهانی 4 قلاده گرگ گرسنه و درنده مواجه شدم .
  
الف – شاکرمی افزود: در حمله گرگ ها به گله ام چون به همراه خود هیچ وسیله دفاعی نداشتم تنها با فریادهای بلند و سرو صدای زیاد تلاش کردم تا گرگ ها را از گله دور کنم اما نتوانستم مانع شوم و در این حمله 24 راس از گوسفندانم تلف و 3 راس آن به وسیله گرگ ها زخمی شدند . 

وی گفت: با توجه به مطالبی که از طریق رسانه های جمعی به ویژه مطبوعات در رابطه با حفاظت از محیط زیست و حیات وحش شنیده بودم چنانچه اسلحه ای هم در دست داشتم از آن برای کشتن گرگ ها استفاده نمی کردم . 

وی افزود: برای خریداری این گله مبلغ 80 میلیون ریال تسهیلات بانکی از کمیته امداد معمولان دریافت و تعداد 35 راس گوسفند خریداری کردم که تا کنون موفق به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال آن شدم . 

این دامدار معمولانی گفت: اکنون با وجود وضعیت پیش آمده و دو فرزند پسر بیکار از کمیته امداد و محیط زیست شهرستان پلدختر درخواست کمک دارم . 

عباس محمودی بخشدار معمولان خبر حمله گرگ ها به گله این دامدار را تایید کرد . 

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار