مقام نظامی یمنی: یمن گورستانی برای نظام سعودی خواهد بود

یک مقام نظامی یمن اعلام کرد این کشور به گورستانی برای متجاوزان سعودی تبدیل می‌شود و رژیم آل سعود در نهایت فرومی‌پاشد.

مقام نظامی یمنی: یمن گورستانی برای نظام سعودی خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، معاون سخنگوی نیروهای یمنی در مصاحبه با این شبکه گفت: یمن گورستانی برای رژیم عربستان سعودی خواهد بود. 

وی افزود: عربستان سعودی دو سال است که در رسیدن به اهداف خود شکست خورده است و هم اکنون می‌خواهد دست به خودکشی بزند؛ زیرا از نظر نظامی وقتی کشوری وارد جنگ می‌شود نمی‌تواند دو سال پیاپی شکست‌ها را متحمل شود و به جنگ ادامه دهد. عربستان در داخل مزدورانی را خرید، اما هم اکنون در یمن در میدان‌های نبرد شکست‌هایی متحمل شده است. 

این مقام نظامی یمنی اضافه کرد: اکثر کشورهای ائتلاف در ابتدای جنگ با نظام عربستان سعودی و در کنار این رژیم بودند و هم اکنون ائتلافی که سعودی‌ها تشکیل داده بودند در حال فروپاشی است. 

معاون سخنگوی نیروهای یمنی در پاسخ به این پرسش که رسانه‌های سعودی همواره از پیشروی سخن می‌گویند و اینکه در آستانه ورود به صنعا هستند، گفت: برای اینکه ادعاهای رسانه‌ای به حقیقت تبدیل شود، فاصله زیادی وجود دارد و جهان هم اکنون اینگونه ادعا‌ها را درک می‌کند. بنابراین اینگونه تلاش‌ها شکست خورده و نا‌امیدانه است و تنها می‌خواهند در رسانه‌ها خود را پیروز نشان دهند. 

وی در ادامه گفت: این در حالی است که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حرف خود را در میدان‌های جنگ می‌زنند. تلاشهای عربستان سعودی در عراق و سوریه و لیبی با شکست مواجه شده و هم اکنون می‌خواهد از همین اقدامات شکست خورده در یمن استفاده کند، اما یمن گورستانی برای نظام سعودی خواهد بود و در ‌‌نهایت این نظام فروخواهد پاشید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۵۵ ۰۶ دی ۱۳۹۵
افرین گورستان وهابیون نکبت یمن خواهد بود وحدت داشته باشین دارن نابود میش. پیروزی مثل حلب وسوریه وعراق نزدیکه .درود بر مردم مظلوم ومقاوم ونترس یمن عزیز
آخرین اخبار