استعداد های برتر جوان فوتبالی در سال 2017

این گزارش استعداد های برتر فوتبال جوانان لیگ انگلیس را که در سال 2017 در مرکز توجه قرار دارند را معرفی می نماید.

استعداد های برتر جوان فوتبالی در سال 2017به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جوانان نقش قابل توجهی در فوتبال دارند و نسل آینده را می سازند. در این گزارش قصد داریم بازیکنان جوانی که در سال 2017 میلادی می توانند به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند را معرفی نماییم .

1 . اولوفلا اولوملا : بازیکن 19 ساله باشگاه ساوتهمتون انگلیس که در آکادمی جوانان آرسنال پرورش یافته است. وی نتوانست به تیم اصلی توپچی های لندنی راه پیدا کند و در سال 2014 تصمیم به ترک این باشگاه گرفت. وی در نیوکاسل و وست هام نیز تمرین کرد اما ترجیح داد که به علت اهمیتی که ساوتهمتون به بازیکنان جوان می دهد، به این تیم منتقل شود. وی در تیم زیر 23 ساله های ساوتهمتون عملکرد بسیار خوبی داشته و گل های زیادی را نیز به ثمر رسانده است.

2. لیام کولن : بازیکن وفادار و 17 ساله تیم سوانسی سیتی انگلیس که از 8 سالگی در این باشگاه بازی کرده است. از وی به عنوان جدیدترین و بهترین استعداد این باشگاه انگلیسی یاد می شود. این بازیکن پا چپ است و در خط حمله تیم زیر 18 ساله های سوانسی عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته است. سرعت و توانایی گلزنی او توجه بسیاری از کارشناسان فوتبالی را به خود جلب کرده است.

3. بن وودبرن : بازیکن 17 ساله لیورپول که در تیم زیر 19 ساله های ولز نیز بازی می کند.  وودبرن اخیرا نخستین بازی اش را برای سرخ پوشان انجام داده است و به عنوان جوانترین گلزن تاریخ جام اتحادیه انگلیس شناخته می شود. وی می تواند در آینده نزدیک به عنوان ستاره لیورپول خودش را مطرح نماید.

4. جوزف کولی : وی در باشگاهی سوئدی بازی می کرد اما در سال 2015 به تیم چلسی پیوست. وی 17 سال دارد و در این 18 ماهی که در باشگاه چلسی حضور داشته، مربی آکادمی جوانان این باشگاه را تحت تاثیر قرار داده است.  وی در تیم ملی زیر 19 ساله های سوئد نیز به میدان می رود.  اگر روند پیشرفت این بازیکن ادامه پیدا کند، در آینده نزدیک به تیم بزرگسالان چلسی منتقل می شود.

5. فیل فودن : بازیکن 16 ساله ای که از او به نام جواهر آکادمی جوانان منچستر سیتی نام برده می شود. وی در آکادمی جوانان منچستر سیتی عملکرد فوق العاده ای داشته و نظر پپ گواردیولا را نیز جذب کرده است. احتمال می رود این بازیکن در آینده نزدیک در ترکیب منچستر سیتی نیز قرار گیرد. وی در دیدار منچستر سیتی و سلتیک روی نیمکت سیتیزن ها نشسته بود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار