بجنورد؛

کشف 63 کیلو مواد افیونی از کامیون حامل تره‌بار

63 کیلو مواد افیونی از کامیون حامل تره‌بار در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت : در عملیاتی مشترک مقدار 63 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از کامیون حامل بار سیفی جات کشف شد.

محمد غلامی گفت:در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی با هویت مشخص در زمینه تهیه مواد مخدر از استان‌های جنوبی و توزیع آن در استان‌های خراسان فعالیت دارد، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات مأموران، مشخص شد فرد موردنظر قصد انتقال مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر با یک دستگاه کامیون حامل تره‌بار از استان کرمان به خراسان را دارد افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با برنامه‌ریزی و در اختیار قرار دادن اطلاعات به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سبزوار، مأموران آن پلیس به مشهد اعزام شدند.

غلامی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس خراسان رضوی در عملیات جستجو و گشت‌زنی موفق به شناسایی و توقیف کامیون مورد نظر شدند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار 63 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کارتون‌های خیار جاسازی‌شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی خراسان شمالی یادآور شد: در این زمینه راننده کامیون دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.