شیراز؛

نام نویسی کلاس های آموزشی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزشی مرکز دارالقرآن الکریم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) آغاز شد.

به گزارش گروه باشگاه استان های خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) اعلام کرد: نام نویسی کلاس های آموزشی حرم مطهر شاهچراغ (ع) از یکم بهمن ماه در رشته های روخوانی، روان خـــوانی، فصــیح خوانی، صوت و لحن، تجوید در سطوح مختلف، صرف و نحو، تفسیــر مقدماتـی و موضوعی، مفاهـیــــم، حفظ مقــدماتی و موضوعی، تفسیر نهج البلاغه، مـــداحی، نقـــاشی، معرق بــا موضوعات قرآنی و آمــوزش خط ریز برگزار می شود.

به گزارش این روابط عمومی ثبت نام کلاس های آموزشی ویژه برادران، خواهران و کودکان  است، و کلاس ها از 11 تا 30 دی ماه امسال ادامه دارد و  همزمان با این کلاس های آموزشی، کلاس تدبر در قرآن نیز برای نخستین بار در مرکز دارالقرآن ویژه برادران برگزار می شود.
این گزارش حاکی از آن است که با مشارکت مرکز دارالقرآن آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، مهد قرآنی ویژه کودکان 4 تا 5 سال و آمادگی قرآنی ویژه کودکان 5 تا 6 سال تشکیل و برای خواهران و برادران کم سواد و علاقه مند به مفاهیم و موضوعات قرآنی نیز دوره های نفیسه و العباد اجرا می شود.

گفتنی است علاقه مندان  می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  درباره کلاس های قرآنی در ساعت اداری با شماره های 32225004 (ویژه برادران) و 32131263 (ویژه خواهران) تماس بگیرند.

لازم به ذکر است برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم عصر روزهای جمعه در رواق دارالعباده حرم مطهر شاهچراغ(ع) از ساعت 16 تا 17 با تلاوت قاریان ممتاز و حضور زائران و مجاوران حرم مطهر برگزار می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یازهرا
۱۸:۳۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
باسلام خیلی وقته دنبال مربی وکلاس خصوصی مداحی هستن متاسفانه پیدانمیکنم هرچی شماره تماس واحدخواهران شاهچراغ رومیگیرم هیچکسی جواب درست نمیده لطفا راهنمابب بفرمایید
آخرین اخبار