ساری؛

نجات سرنشینیان کامیون پس از سقوط

دو سرنشین یک دستگاه کامیون پس از سقوط در جاده كياسر نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ايمني شهرداری ساری اعلام کرد : در ساعت ۹ و ۱۰ دقيقه دیروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر سقوط يك دستگاه كاميون بلا فاصله ستاد فرماندهی عمليات سازمان ، گروه نجات ايستگاه ۵ را به محل حادثه اعزام كرد.

محمد رضا حقانی مسئول ايستگاه ۵ آتش نشانی گفت: اين حادثه واقع در محور ساری كياسر و در ۵۰ كيلومتری ساری در حالی رويداد كه يك دستگاه كاميون در حال گذر از مسير اصلی جاده منحرف و به ارتفاع حدود 20 متری دره سقوط كرد .

وی با بیان اينكه اين كاميون حامل بار ظروف بوده، افزود: در اين حادثه يك نفر مصدوم شد و در لحظات اوليه و قبل از رسيدن نيرو های امدادی دو سرنشين آن از خودرو خارج شدند و مصدوم نيز تحويل عوامل اورژانس شد.

مسئول ايستگاه ۵ آتش نشانی گفت: آتش نشانان با رسيدن به محل حادثه اقدامات ايمن سازي محيط را انجام و با تحويل خودرو به عوامل ذيربط به ماموريت خود پايان دادند.

محمد رضا حقانی باتاكيد بر رعايت موارد ايمنی و قوانين راهنمايی و رانندگی از سوی رانندگان، افزود : در اين عمليات عوامل پليس ۱۱۰ ، اورژانس ، آتش نشانی كياسر و آتش نشانی ساری همكاری داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.