همدان؛

ایجاد مجتمع نان در استان همدان

رئیس اداره نظارت و بازرسی همدان از اجرای طرح ایجاد مجتمع نان در استان همدان خبر داد.

ایجاد مجتمع نان در استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علیرضا شجاعی با اشاره به اینکه در این طرح نانوایی‌های بزرگ ایجاد می‌شوند که انواع نان‌ها در آن پخت می‌شودافزود:اجرای این طرح با رایزنی دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

وی با بیان اینکه اجرای ضوابط سبوس‌گیری در کارخانجات را داشته‌ایم ادامه داد: چنانچه هر کارخانه‌ای ضوابط را رعایت نکند با وی برخورد قانونی انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: کارخانه‌هایی که نمی‌توانند ضوابط قانونی و بهداشتی را رعایت کنند باید از چرخه خبازی خارج شوند.

شجاعی با اشاره وجود نان‌های بسته‌ای و تولید نان در مراکزی غیر از خبازی‌ها گفت: پیگیری‌های لازم انجام شده و با دانشگاه علوم پزشکی وارد بحث شدیم و طرح‌هایی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه  نان‌های بسته باید حتما نشان بهداشتی داشته باشند، تصریح کرد: اجازه بسته‌بندی نان به نانوایی‌های تحت نظارت بهداشت با اسم و عنوان نانوایی یکی از طرح‌های ارائه شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی استان همدان بیان کرد: در این مجتمع واحدهای بزرگ نان ایجاد می‌شود که انواع نان در آن پخت می‌شود و بسته‌بندی نان نیز در آن انجام می‌شود که برای ایجاد مجتمع نان خود نانوایان می‌توانند پیش قدم باشند.

وی با بیان اینکه ا نان در شرایط بحرانی نقش کلیدی در جامعه دارد و با اشاره به موضوع پدافند غیرعامل، اضافه کرد: نانوایی‌ها باید یک تانکر 1500 لیتری برای ذخیره آب، یک رگلاتور گاز مایع خریداری کنند

انتهای پیام/ج






 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.