ارومیه؛

جشن میلاد حضرت عیسی (ع) در ارومیه

بمناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال جدید میلادی مراسمی در کلیسای ننه مریم ارومیه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این مراسم که با حضور مقامات استانی و مسیحیان شهر ارومیه برگزار شد، حسن خانی فرماندار ارومیه پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی را بمناسبت میلاد حضرت مسیح و آغاز سال جدید میلادی قرائت کرد.

آیت ا.. قریشی یکی از نمایندگان ارومیه در مجلس خبرگان رهبری هم ضمن تبریک سال جدید میلادی و با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: در قرآن کریم در سوره مریم به تولد حضرت مسیح و دین حضرت عیسی و کتاب آن اشاره شده است و همه پیروان دین مسیحیت در کشور ایران با احترام در کنار مسلمانان با دوستی ومودت زندگی می کنند.

صفر زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی حضرت میسح را پیامبر صلح و دوستی و این همزیستی را نشانه نعمت الهی عنوان کرد و افزود: مسیحیان ارومیه در کنار برادران دیگر در هشت سال دفاع مقدس در مقابل تجاوزگری های رژیم بعث عراق دین خود را به ایران اسلامی ادا کردند.

سرهنگ ابراهیمی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همدلی و دوستی اقوام مختلف استان را مثال زدنی عنوان کرد و افزود: توسعه اقتصادی جز با مشارکت همگانی و برقراری امنیت میسر نخواهد شد و این مودت در بین اقوام مختلف استان برقرار است.

کشیش عزیزیان کشیش کلیسای شرق آشور ضمن خوش آمد گویی و تبریک سال نو میلادی و آرزوی صلح همه مردم جهان گفت: با وجود اینکه در کشور های دیگر بخاطر سلطه گری و زورگویی زندگی انسانها مختل شده است، ولی در کشور ایران بخاطر وجود و اقتدار رهبری، صلح در کشور ما ساری و جاری است و این باعث پویایی و پیشرفت کشور خواهد شد

انتهای پیام/ب

برچسب ها: جشن ، میلاد ، کلیسا ، هماهنگی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.