شیراز؛

ارتقای آنتن دهی و خدمات تا 6 برابر در فارس

مدیر مخابرات منطقه ای فارس از آنتن ‌دهی و خدمات برای رفع اختلالات نقاط کور و ارتقای اینترنت همراه اول در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اصغر آموزگار مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه ای فارس با بیان اینکه امسال در طرح فاز هفت ارتباطات سیار تمام سایت های اعتباری سیار BTS ، سیستم‌ های سوییچ و رادیو همراه اول، تمام ورژن ها و دستگاه ها تعویض می شود، گفت: این برنامه که از شهریور ماه امسال آغاز شد، تا اواخر اردیبهشت سال 96 در سراسر استان ادامه دارد.
 
آموزگار افزود: در برنامه تعویض سایت های اعتباری سیار، شاهد تغییر ظرفیت حداقل از 3 تا 6 برابری هستیم، بنابراین پوشش دهی و ترافیک  آنتن دهی نسبت به گذشته پاسخگوی بهتری دارد.
 
وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مشکلات سایت ها به دلیل تعویض سیستم است، ادامه داد: دو هزار سایت ارتباطات سیار به ورژن روز و انواع "بی تی اس" با فرکانس ‌های مختلف و سرویس ‌دهی "فور جی" و "ال تری" تجهیز می ‌شوند.
 
آموزگار با اشاره به اینکه مردم برای هر گونه اختلال می توانند با سامانه 9990 تماس بگیرند تا مشکلات آن ها رفع شود، خاطر نشان کرد: شهروندان می ‌توانند از طریق ارسال شماره خود به سامانه 3000717 اطلاعات هر نوع سرویس ‌دهی پرداخت قبوض و خدمات لازم را دریافت کرده و همچنین پرداخت الکترونیک خود را از سامانه 11818 و 2000 انجام دهند.
 
او با بیان اینکه پارازیت و فرکانس‌ ها ارتباطی به شرکت مخابرات ایران ندارد، گفت: در صدرا موردی از استفاده غیرمجاز از فرکانس دیده شد که به دنبال پیدا کردن منشأ استفاده غیرمجاز از باند 900 هستیم.
 
روزگار اظهار کرد: ما فرکانس را از وزارت ارتباطات اجاره می ‌کنیم و اجازه استفاده غیرمجاز از فرکانس‌های مجاز وجود ندارد و باید بنا بر قرارداد انجام شود و مسئول کنترل فرکانس تنها سازمان تنظیم مقررات رادیویی است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه ای فارس با بیان اینکه مردم بدهی سیم‌کارت خود را پرداخت کنند تا مجبور به اعمال قانون و اخذ سیم‌کارت نشویم، تصریح کرد: امور مشترکین از بلوار مدرس به اداره مرکزی در خیابان قصردشت نبش ولیعصر منتقل می‌شود.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار