کارگردان نمایش «دوران خوش بازنشستگی»:

ویژگی‌ اصلی «دوران خوش بازنشستگی» صداقت و سادگی آن است

یکی از ویژگی‌های اصلی این نمایشنامه صداقت و سادگی آن است که به شکل بسیار زیبایی موضوعی را مطرح می‌کند که خیلی از ما با آن روبرو بوده ایم.

محمد لارتی کارگردان نمایش «دوران خوش بازنشستگی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نمایشنامه «دوران خوش بازنشستگی» موضوعی را مطرح می‌کند که تعداد کثیری از افراد جامعه امروز کشور با آن دست به گریبان هستند. یعنی دوران پس از بازنشستگی. این دوران در کشور ما یعنی شروع حجم وسیعی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی. این نمایشنامه به شکل بسیار ساده و تاثیر گذاری این موضوع را مطرح می‌کند. یکی از ویژگی های اصلی این نمایشنامه صداقت و سادگی آن است که به شکل بسیار زیبایی موضوعی را مطرح می‌کند که خیلی از ما با آن روبرو بوده ایم.  
 

ویژگی‌ اصلی «دوران خوش بازنشستگی» صداقت و سادگی آن است

وی در خصوص انتخاب رسول نجفیان عنوان کرد: ما برای انتخاب بازیگر برای این نقش بحث و گفتگوهای بسیاری انجام دادیم و با بازیگران زیادی هم مذاکره کردیم. در نهایت پس از مشورت با دوست خوب و هنرمند شهرام کرمی و امیر دژاکام تصمیم گرفتیم، با رسول نجفیان صحبت کنیم. پس از تماس تلفنی با ایشان متن را برایشان فرستادم. البته ِ مشغله زیادی در سینما و تلویزیون داشت و باید بگویم لطف رسول نجفیان و کمک خداوند در اجرای این پروژه واقعا شامل حال ما شد.

ویژگی‌ اصلی «دوران خوش بازنشستگی» صداقت و سادگی آن است

لارتی در خصوص استقبال تماشاگران خاطرنشان کرد: واقعا استقبال خوب و چشمگیری از اجرای این نمایش به عمل آمد. البته تعداد کم صندلی های تالار استاد انتظامی  موضوعی است که به هر حال شرایط فروش در این مجموعه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد اما موضوع نمایشنامه و فضای کمدی به قول استاد نجفیان چخوفی کار و همچنین بازی درخشان وی و سایر بازیگران گروه  باعث جلب نظر تماشاچیان بوده است. البته ناگفته نماند لطف هنرمندان برجسته کشور نیز شامل حال کار ما بود و تعداد زیادی از این عزیزان برای اجرای ما تشریف آوردند. مانند مرضیه برومند، امیرحسین صدیق، رضا یزدانی، لوریس چکناواریان، قاسم زارع، مهدی میامی، محمود جعفری، شهرزاد عبدالمجید، یارتا یاران، حسین مسافرآستانه، رحمت امینی، نصرالله قادری، کورش زارعی، مهدی نصیری، اردلان شجاع کاوه و ... .



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار