قاتل سفیر روسیه در انتظار دریافت دستوراتی از شخص خاصی بوده است

خواهر قاتل سفیر روسیه گفت: برادرم به نظر می رسید در انتظار دریافت دستوراتی از شخص خاصی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه اینترنتی المنار،خواهر قاتل سفیر روسیه در آنکارا به روزنامه ترکیه ای حرّیت گفته است: تماشای تصاویر ویدئویی لحظه ترور سفیر روسیه برایم بسیار دشوار است.

آنچه توجه مرا جلب کرد حرکتهای عجیب او پیش از تیراندازی به سفیر روسیه و ارتکاب به قتل بود. به نظر می رسید در انتظار دریافت دستوراتی از شخص خاصی است.

وی افزود: گزینه نخست مولود (قاتل سفیر روسیه) پیوستن به آکادمی پلیس نبود اما اعضای خانواده به علت مشکلات ناشی از هزینه تحصیل و تضمین دستیابی به شغل او را متقاعد کردند که به آکادمی پلیس بپیوندد. مولود در امتحانات ورودی گارد ریاست جمهوری قبول شده بود اما نداشتن سابقه کار یکساله در پلیس موجب شد وی نتواند از این فرصت استفاده کند.

سحر آلتینتاش که با انتشار عکسش در روزنامه مخالفت کرده است، می گوید: ما خانواده تندرویی نیستیم. اعضای خانواده ما همواره تعطیلاتشان را در دریا می گذرانند و مولود قبل از پیوستن به پلیس در ازمیر مشروبات الکلی مصرف می کرد. برادرم هیچ گاه مرا مجبور به داشتن حجاب یا حتی قرائت قرآن نکرد اما از سال دوم دانشکده پلیس نماز خواندن را شروع کرده بود.

خواهر مولود آلتینتاش ارتباط مولود با گروه فتح الله گولن مبلغ ترکیه ای را تکذیب کرد و گفت: مادرمان بارها با مولود در آنکارا دیدار کرد اما هیچ تغییر در شخصیت او مشاهده نکرده بود. مادرمان بارها دفتر و برگه های مولود را تمیز و مرتب کرده بود و جز یک جلد قرآن چیزی در دفترش پیدا نکرده بود.

وی افزود: مولود تمایل نداشت در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشد و از زمانی که وارد دانشکده پلیس شده بود استفاده از شبکه های اجتماعی را تحریم کرده بود. وی صفحه فیسبوک خود را بسته بود و فقط صفحه اینستاگرامش را نگه داشته بود و در آن نیز فقط به اعضای خانواده اجازه بازدید می داد.

این قاتل ترکیه ای در اکتبر 2016 برای آخرین بار با خانواده اش ملاقات کرده بود. به گفته سحر؛ وی در این دیدار از خانواده اش خواسته بود دختری را برای او پیدا کنند تا ازدواج کند. سحر در پاسخ به این درخواست مولود به او گفته بود؛ هنوز خیلی جوان هستی برو در دنیا گردش کن و از زندگی لذت ببر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار