اصفهان؛

برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور ناشنوایان در اصفهان

دبیر هیأت ناشنوایان استان اصفهان گفت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور ناشنوایان به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا آلویی  اظهار کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی کشوری ناشنوایان روز پنج‌شنبه هفته جاری در سالن تختی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها، چهل‌ و سومین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور ناشنوایان است که با حضور 13 تیم برگزار می‌شود.

به گفته دبیر هیأت ناشنوایان استان اصفهان، ورزشکاران استان‌های خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، آذربایجان شرقی و غربی، البرز، مرکزی، کرمانشاه، همدان، اردبیل، مازندران، گیلان، لرستان و اصفهان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت تیم کشتی فرنگی ناشنوایان اصفهان برای شرکت در مسابقات کشوری یادآور شد: تاکنون در چهل‌ویک دوره مسابقات کشوری، تیم اصفهان به قهرمانی دست پیدا کرده و در حال‌حاضر نیز وضعیت تیم مطلوب بوده و شانس نخست قهرمانی محسوب می‌شویم.

به گفته آلویی، در ما‌ه‌های گذشته، در رشته‌های تکواندو، فوتسال، دوومیدانی شنا، شطرنج و والیبال ورزشکاران اصفهانی به مسابقات کشوری اعزام شدند و علیرضا دانشور، ابوالفضل عرب و امیرحسین رزاقی قهرمانان اصفهانی ناشنوایان هستند.



انتهای پیام/م

این مقام مسؤول با بیان اینکه هزینه‌های تیم‌داری هیأت ناشنوایان بسیار زیاد است، تصریح کرد: تاکنون سعید صادقی رئیس هیأت ناشنوایان استان اصفهان، با با کمک خیران و اداره کل بهزیستی توانسته مخارج و هزینه‌های هیأت را تامین کند اما برای انجام فعالیت‌های هیأت، نیازمند یاری مسؤولان شهر و کمک آن‌ها را در این رابطه می‌طلبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.