ساری،

ذخیره گاز مایع و نفت برای روزهای بحران

10 میلیون لیتر فراورده های نفتی و یک هزار تن گاز مایع در مازندران برای روزهای بحران و سرما ذخیره سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حسینعلی طالبی رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: 2 میلیون و 600 هزار لیتر نفت سفید نیز ذخیره شد که 130 نفت کش در استان پخش این فراورده را در بین مصرف کنندگان برعهده دارند.

وی افزود: در شرایط فعلی با ذخیره سازی مناسبی که در مازندران انجام شد، مشکلی برای تامین سوخت مورد نیاز به خصوص سوخت دوم واحدهای صنعتی، کشاورزی و سایر بخش ها وجود ندارد.

طالبی با بیان اینکه این میزان،نیاز 2 هفته ای استان را در مواقع بحرانی می تواند تامین کند، افزود: سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی ، کشاورزی، خدماتی و سایر زیربخش ها نیز تامین شده است.

رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: سوخت دوم مورد نیاز نیروگاه شهید سلیمی نکا به عنوان تامین کننده برق مشترکان به اندازه مصرف 20 روز ذخیره شد.

وی از کارفرمایان واحدهای صنعتی خواست تا سوخت مورد نیاز خود را ذخیره کنند تا در مواقع بحران توزیع این فراورده ها با مشکل مواجه نشود.

با پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و سرد از هفته آینده، ستاد مدیریت بحران مازندران برای جلوگیری از بحران ناشی از افت احتمالی فشار گاز به حالت آماده باش در آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار