تبریز؛

تاسیس موزه آثار امام خمینی رحمة الله علیه در تبریز

تاسیس موزه آثار امام خمینی رحمة الله علیه در تبریز تاسیس می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهردار تبریز در گفت و گو با خبرنگاران از ایجاد موزه آثار امام خمینی(ره) در این شهر خبر داد و گفت: این موزه ارزشمند، مهم‌ترین شاخص انقلابی و اسلامی در برنامه های گردشگری تبریز 2018 است.
نجفی گفت: این موزه از برنامه های ویژه شهرداری در تقویت شاخص‌های اسلامی گردشگری تبریز 2018 است که با هماهنگی‌ها و بسترسازی‌های لازم، به نتیجه رسیده و به زودی عملیاتی می شود.
وی اظهار کرد: این موزه، محتوای ارزنده‌ای از آثار، اندیشه‌ها و مکتوبات امام راحل بوده و از نظر جذابیت‌های محتوایی و پژوهشی، نفیس و ماندگار است.
شهردار تبریز یادآوری کرد: تبریز به تعبیر رهبر معظم انقلاب همواره موقعیت‌شناس بوده و در پرشورترین دوره‌های مبارزاتی، با قیام خونین 29 بهمن 56، پشتیبان رهبری امام(ه) بوده است، بنابراین موزه آثار امام خمینی(ره)، موید ارتباط تاریخی و قلبی این شهر با اندیشه‌‌های جاودان پیر جماران خواهد بود.
نجفی ادامه داد: موزه آثار امام خمینی(ره) در تبریز، پس از موزه‌هایی که در شهرهای خمین و تهران ایجاد شده، سومین موزه مرتبط با آثار و اندیشه‌های ایشان است.
وی گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی های به عمل آمده، پیش‌بینی‌های لازم برای ثبت رسمی این موزه در حال پیگیری است و در آینده‌ای نزدیک، موزه‌ فاخر دیگری به مجموعه جذابیت‌های تاریخی و انقلابی شهر تبریز افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار