ناصری:

خداداد عزیزی تاثیر مثبتی در سیاه جامگان داشته است

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: خداداد عزیزی از لحاظ روحی تاثیرات خوبی در تیم سیاه جامگان داشته است.

محمد ناصری در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد سرمربی گری خداداد عزیزی در تیم سیاه جامگان بیان کرد: "انتخاب خداداد عزیزی توسط مدیر عامل و مالک باشگاه از هر نظر انتخاب بسیار خوبی بوده است و بدون شک حضور عزیزی تاثیر زیادی بر عملکرد تیم خواهد داشت."

وی ادامه داد: از زمان حضور عزیزی، تغییرات زیادی در نحوه تمرین و بازی سیاه جامگان به وجود آمده است .

ناصری ادامه داد: هنر اصلی خداداد، ایجاد تغییر در ذهن و رفتار بازیکنان است به طوری که ذهنیت چند سال گذشته ما هم اکنون تغییر کرده است. زمانی که خداداد به عنوان مدیرفنی تیم انتخاب شد بلافاصله عنوان کرد تیم سیاه جامگان پر از بازیکنان مستعد است اما باید شرایطی مهیا شود که آنها بتوانند این استعداد را بروز دهند.

دروازه بان تیم سیاه جامگان با اشاره به حضور مهدی هاشمی نسب و نیما نکیسا به عنوان مربی در تیم سیاه جامگان در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: تفکرات هاشمی نسب و نکیسا به خداداد نزدیک است و تجربیات این دو مربی باعث بهبود شرایط تیم می شود.

وی گفت: امیدوارم حضور نکیسا و هاشمی نسب در نیم فصل دوم در تیم سیاه جامگان منشا خیر و برکت باشد و تیم ما بتواند به جایگاهی واقعی خودش دست پیدا کند.

وی درباره شروع جدید تمرینات تیم سیاه جامگان بیان کرد: امروز تمرینات تیم با نشاط خاصی برگزار شد و تیم یکدست و یک شکلی داریم و بازیکنان جدید در این فرصت کم توانسته اند به هماهنگی خوبی با سایر نفرات برسند.

ناصری درپاسخ به این سوال که حضور بازیکنان جدید را در سیاه جامگان چقدر مفید می داند،عنوان کرد: با توجه به اینکه در نیم فصل نخست لیگ شانزدهم مشکلات زیادی در تیم وجود داشت بنابراین کادر فنی سعی کرد با خرید بازیکنان جدید در نیم فصل دوم این مشکلات را ترمیم کند و امیدوارم تمام این اتفاقات باعث شود تا تیم سیاه جامگان در پایان لیگ بتواند به رتبه ای تک رقمی برسد.

دروازه بان سیاه جامگان در پایان درباره نیم فصل اول لیگ برتر خاطر نشان کرد: لیگ امسال فراز و نشیب زیادی داشت. با توجه به اینکه وقفه‌های زیادی در لیگ داشتیم، تیم‌ها به شرایط آرمانی خوبی نرسیدند و به غیر از 6 هفته آخر که بازی‌ها پشت سر هم برگزار شد و مسابقات کیفیت خوبی داشت، در مابقی هفته‌ها، لیگ برتر کیفیت بالایی نداشت.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار