یزد؛

توسعه فوتبال در گرو همکاری بخش های مختلف فرهنگی

با همکاری بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی استان توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛عبدالرضا دستا رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: توسعه همه جانبه فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان در گرو برنامه ریزی ، سخت کوشی ، تعامل سازنده و همکاری جدی بین بخشی و  بهره گیری از تمام امکانات است.

دستادر افزود: ظرفیت های خوبی توسط بسیج در استان وجود دارد که باید با همکاری از آنها برای ارتقای فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استفاده کرد.

وی با قدردانی از همکاری های انجام گرفته بر تداوم فعالیت ها در چارچوب مقررات و همچنین هم اندیشی و تعامل سازنده در راستای اهداف و ماموریت ها تاکید کرد.

دستا به اهمیت مسائل فرهنگی ، جذب جوانان ، بستر سازی سازی برای ارتقای فوتبال و بهره گیری از نظرها و همچنین برنامه ریزی های دقیق در بخش های مختلف تاکید نمود.

 همچنین فرمانده ناحیه روح الله سپاه یزد به ظرفیت های بسیج ، نقش همگرایی در برنامه ها و انجام فعالیت ها با هیات فوتبال استان یزد قول همکاری داد.

در  پایان این جلسه از سوی ناحیه روح الله سپاه یزد به پاس همکاری رئیس کمیته فوتسال استان یزد در انجام مسابقات از دکتر سید عزیز بونسی فر قدردانی بعمل آمد.
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار