زاهدان

محکومیت قاچاقچی کالا درسیستان وبلوچستان

با کشف انواع پوشاک زنانه، کفش، ساعت دیواری، ظروف چینی و بخاری نفتی برقی:علاوه بر ضبط خودروی حامل کالا ، قاچاقچی بیش از198 میلیون ریال محکوم شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مرکز استان گفت: مأموران پلیس پاسگاه چشمه زیارت به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شدند و پس از متوقف کردن و بازرسی از آن مقادیری کالا شامل انواع پوشاک زنانه، کفش، ساعت دیواری، ظروف چینی و بخاری نفتی برقی به ظن قاچاق کشف و پرونده متشکله را برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

حسن حاجی نژاد رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مرکز استان با بیان این که کالاها تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد، افزود: طبق استعلام صورت گرفته از گمرک ارزش کالاهای مکشوفه 198 میلیون و 171 هزار ریال اعلام شد.

وی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به شرایط نحوه کشف و همچنین مستندات و مدارک موجود تخلف را محرز دانست و متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به میزان 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

حاجی نژاد تصریح کرد: از آنجایی که ارزش کالاها بیش از صد میلیون ریال است، خودروی حامل نیز جزو خودروهای سبک موضوع بند الف از ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و به همین دلیل حکم ضبط آن به نفع دولت صادر شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار