نمایشی با موضوع فتنه 88 و حماسه 9 دی در میدان امام حسین (ع) اجرا شد

اولین شب از نمایش «عصر آن روز» به همت مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی(مهنا) و با کارگردانی حسن بزرا در میدان امام حسین برگزار شد.

نمایش فتنه 88 و 9 دی در میدان امام حسین برگزار شدبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوا به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ اولین شب از نمایش «عصر آن روز» به همت مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی(مهنا) و با کارگردانی حسن بزرا در میدان امام حسین برگزار شد.
 
نمایش «عصر آن روز» با محوریت موضوع فتنه 88 و حماسه 9 دی، چهارشنبه هشتم دی ماه از ساعت 18 در میدان امام حسین تهران به اجرا درآمد. این نمایش که در دو نوبت اجرا شد با استقبال قابل توجه مخاطبان مواجه شد. در این نمایش مسائلی همچون هتک حرمت از عاشورای حسینی در فتنه 88 و مقاومت مردم و پاسخ قاطع آنان به این هتک حرمت در نهم دی ماه 1388 به تصویر کشیده شد.
 
از ویژگی‌های بارز این نمایش باید به استفاده از فناوری نوین 3D MAP (3 دی مپ) اشاره کرد، که توانست تا حد زیادی به جذابیت‌های این نمایش بیافزاید. این فناوری در واقع امکان تلفیق نمایش و تصویر را برای کارگردان و هنرمندان نمایش «عصر آن روز» فراهم آورد. همچنین پخش کلیپ‌های صوتی و تصویری و اجرای مراسم آتش‌بازی از جمله سایر مراسمی بود که در حاشیه این نمایش برگزار شد.
 
گفتنی است نمایش «عصر آن روز» که به همت مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی(مهنا) و با کارگردانی حسن بزرا تولید شده است امشب(نهم دی) نیز در میدان امام حسین تهران از ساعت 18 در دو نوبت و با محوریت موضوع فتنه 88 و حماسه بزرگ 9 دی اجرا خواهد شد.


نمایشی با موضوع فتنه 88 و حماسه 9 دی در میدان امام حسین (ع) اجرا شد


نمایشی با موضوع فتنه 88 و حماسه 9 دی در میدان امام حسین (ع) اجرا شد




انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار