همدان؛

9دی روز به رخ کشیدن وحدت ملی

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: 9دی خط بطلانی است بر اهداف فتنه انگیز دشمنان انقلاب که قصد برچیده شدن این نظام را داشت.

9دی روز به رخ کشیدن وحدت ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛کامران کریمی در نهاوند ضمن گرامیداشت سالروز فرارسیدن 9 دی روز بصیرت و ولایتمداری اظهار داشت: 9 دی یکی از ایام مبارک تاریخ انقلاب اسلامی ما است که این روز به فرموده فرمایشات مقام معظم رهبری جزء تاریخ انقلاب شد و باید آن را همیشه زنده نگه داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ایران اسلامی درجنگ‌های متعدد با دشمنان انقلاب به مبارزه برخاسته و اهداف شوم آنها را به خودشان برگردانده است.

کریمی ابراز داشت: در صحنه‌های مختلف انقلاب مردم ولایتمدار انقلاب اسلامی با حضور پرشور خط بطلانی بر فتنه های دشمنان کشیده و در نهم دی ماه 88 بار دیگر انقلابی بزرگ را آفریدند.

وی ادامه داد: مردم بسیجی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با به ثمر نشاندن نهال دیگری از انقلاب، به دشمنان اسلام و ایران فهماندند که ایران و ایرانی همیشه پا برجا بوده و اجازه نمی دهد که دشمنان کوته فکر، این نظام الهی و ولایی را ویران سازند .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی ایران با نثار خون خود به آنها که چشم دیدن موفقیت‌های ایرانیان را ندارند فهماندند که دست در دست هم می‌توانند با وجود تحریم ها ایرانی آباد بسازند.

وی گفت: 9 دی خط فکری دشمنان اسلام را عوض کرد و به آنها فهماند که نمی توانند هیچ گزندی به این انقلاب بزنند.

کریمی خاطرنشان کرد: 9 دی روز بصیرت و ولایت‌مداری نظام جمهوری اسلامی است، روزی که مردم را هرچه بیشتر به ولایت و رهبری متصل کرد.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.