کرمانشاه؛

قطار در راه کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: فروردین قطار وارد کرمانشاه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دکتر رازانی گفت: توسعه خطوط ریلی از جمله حوزه های مورد علاقه دولت تدبیر و امید است و در این راستا دولت تصمیم گرفته است تمامی مراکز استانی را به شبکه ریلی کشور متصل کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اجرای چنین طرحی در کشور بی سابقه بوده و هم اکنون باوجود همه تنگناهای مالی در دولت تدبیر و امید با جدیت در حال اجراست.

این مقام عالی استان عنوان کرد: راه آهن همدان به کرمانشاه در بخش ملایر به فیروزان به اتمام رسیده و قسمت فیروزان به کرمانشاه در حال اجراست. قطعه بعدی کرمانشاه به خسروی است. همچنین شبکه ریلی از طریق کرمانشاه و اسلام آباد به ایلام نیز متصل می شود.

دکتر رازانی در دنباله سخنانش از آغاز عملیات ریل گذاری در روزهای آتی خبر داد و افزود: پس از پایان روند حمل ریل ها، ظرف یک هفته آینده ریل گذاری از سمت ایستگاه کرمانشاه و همچنین از سمت ایستگاه فیروزان آغاز می شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: همچنین ملاقاتی با وزیر راه و شهرسازی داشتیم و قرار اولیه و برنامه ای تنظیم گردید که بر مبنای آن در 31 فروردین ماه قطار وارد کرمانشاه شود. وزیر محترم هم دستورات لازم را در این زمینه به حوزه معاونت ریلی وزارت خانه صادر کرد.

این مقام عالی استان ادامه داد: البته کارهای عمرانی مشکلات خاص خود را دارد و ممکن است این تاریخ اندکی جابجایی داشته باشد ولی تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا طبق یک زمان بندی دقیق این اتفاق مهم محقق شود.

وی راه آهن را سرنوشت سازترین اقدام زیربنایی در استان کرمانشاه قلمداد کرد و گفت: بی گمان نبودن خطوط ریلی یکی از دلایل عدم توسعه یافتگی استان کرمانشاه و مزمن شدن پاره ای از مشکلات در این منطقه است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.