نامگذاری هفته 22 رقابت‌های فوتبال لیگ برتر به نام شهدای چوار

رئیس هیات مدیره باشگاه شهدای چوار 65 گفت: هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به نام شهدای زمین فوتبال چوار نامگذاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت‌الله هاشم‌بیگی در این باره گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، هفته بیست و دوم که در روزهای 26، 28 و 29 بهمن برگزار می‌شود، به نام شهدای زمین فوتبال چوار نامگذاری شد که در هر هشت مسابقه مراسم بزرگداشت شهدای چوار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرآورد بزرگ استقلال - پرسپولیس که روز 24 بهمن انجام می‌شود، نیز مراسم ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه چوار 65 گفت: هم اکنون ستاد ویژه‌ای را در تهران تشکیل داده‌ایم که برخی از بزرگان فوتبال و تعدادی از بازماندگان و خانواده معظم شهدای چوار از جمله فرزند شهید هزاوه عضو آن هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان، صدا و سیما، کانون هواداران باشگاه پرسپولیس تهران، انجمن دانشجویان و فارغ التحصیلان چوار و هیئت فوتبال استان، شهرستان و بخش چوار و باشگاه چوار 65 مشارکت‌کنندگان در برگزاری مراسمات امسال هستند.

هاشم‌بیگی تصریح کرد: غیر از مراسم‌های مذکور، برگزاری دو مسابقه مهم فوتبال برای تیم‌های بزرگسالان و پیشکسوتان باشگاه چوار 65 در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در 23 بهمن سال 65، هواپیماهای رژیم بعثی زمین مسابقه فوتبال بین تیم‌های منتخب چوار و منتخب جوانان ایلام را بمباران کردند که در این فاجعه تلخ، 15 نفر از داوران، بازیکنان، مربیان و تماشاگران به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.