مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه 9 دی ماه 88 از وقایع غرور‌آفرین تاریخ انقلاب اسلامی است.

حماسه 9 دی از وقایع غرور‌ آفرین تاریخ انقلاب اسلامی است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش طلایه داران بصیرت در اراک گفت: حماسه 9 دی ماه 88 از وقایع غرور‌آفرین تاریخ انقلاب اسلامی است و مردم ایران اسلامی با حضور کم‌نظیر خود از نظام ولایی دفاع و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
حجت الاسلام مرادی افزود: نهم دی به عنوان قله افتخارات ملت در هشت ماه جنگ نرم و عملیات روانی دشمن و به عنوان نقطه عطفی در راستای نمایش اتحاد و انسجام ملت بزرگ ما حول محور ولایت فقیه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.
وی گفت: حضور بارز و فعال جوانان و نوجوانان به عنوان نمایندگان نسل سوم انقلاب اسلامی در خلق حماسه نهم دی، نشان داد در دهه چهارم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در مقابله با جنگ نرم و چالش‌های پیچیده دشمنان قسم‌خورده، این کشور از سرمایه‌های عظیم اجتماعی و پایگاه‌های رفیع مردمی برخوردار است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این همایش گفت: مردم ایران اسلامی در این روز ثابت کردند که علاقه شان به اسلام، نظام و رهبری عظیم‌‌الشان انقلاب اسلامی علاقه‌‌ای دیرینه است و با وسوسه‌‌های شیطانی این علاقه کم‌‌رنگ نخواهد شد.
حجت الاسلام حسینی افزود: حماسه عبرت آموز 9 دی نشان داد انقلاب اسلامی، ملت ایران ورهبری بصیر و مقتدر انقلاب ظرفیت‌های لازم برای مقابله با چالش‌های سخت و پیچیده و فتنه‌های بزرگ را داشته و می‌توانند با تبدیل «تهدید» به «فرصت» آسیب‌های محتمل را به سرعت ترمیم و پیش روندگی انقلاب و پیشرفت کشور را صیانت کنند.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.