یزد؛

9 دی هیچگاه فراموش نمی‌شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:حماسه پرشور 9 دی هیچگاه از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرلشکر محسن رضایی در بزرگداشت حماسه 9دی در یزد اظهار کرد: خدا را شاکرم که بار دیگر در جمع شما مردم متدین یزد و در جوار مضجع آیت الله صدوقی آمده ام و یاد و خاطره روزهای سخت نظام و دفاع مقدس که از همین مسجد به جبهه ها رفتند گرامی برداریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه یزد سرزمین مقدسی است افزود: یزد؛ سرزمین عالمان، مجاهدین و انقلابیون بزرگ و سرزمین بصیرت است و علمای این سرزمین در عرصه جهاد و دین و اسلام خدمات بزرگی کردند و بخشی از تمدن و امنیت نظام اسلامی مدیون شما مردم استان یزد است .

رضایی با اشاره به اینکه امروز اجتماع شمایزدی ها، یکی از تصاویر پر انرژی دفاع مقدس را یادآوری می کند ادامه داد:حضور امروز شما یادآوری حضور ملت ایران در حماسه بزرگ به نام حماسه 9دی وانقلاب بصیرت ملت ایران است که در مقابل یکی از فتنه های بزرگ تاریخ ایران ایستادند.

وی با بیان اینکه خیلی ها می خواهند 9 دی به فراموشی سپرده شود تصریح کرد: عده ای معتقد اند که فتنه 88 یک موضوعی بود که تمام شد و نباید به آن پرداخت و باید گفت این ها همان کسانی هستند که بعد از انقلاب هم به مردم می گفتند انقلاب تمام شد و بروید به خانه هایتان! و ما انقلاب را اداره می کنیم.

رضایی عنوان کرد: تاریخ ثابت کرده است که هرگاه مردم از عرصه انقلاب کنار بروند نظام دچار دستخوش تهدید ها شده است اما با این جود برخی با احترام می گویند که چرا به مسئله جماسه 9 دی و فتنه 88 می پردازید.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب فتنه زیاد بوده است گفت: فتنه 88 ویژگی هایی دارد که باید آن را با وقایع بزرگ انقلاب مانند تسخیر لانه جاسوسی بررسی و مقایسه کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: با اینکه شاه رفته بود اما از درون سفارت آتش فتنه همچنان روشن بود و دانشجویان انقلابی در ان زمان لانه جاسوسی را گرفتند و با شعار مرگ بر آمریکا یک گام در عرصه سیاست جلوتر امدند و آن را اشاعه دادند.

وی افزود: در روز قدس به واسطه اشغال فلسطین و بیداری اسلامی، مردم ایران با شعار مرگ بر اسرائیل بصیرت وبینش سیاسی خود را توسعه دادند اما در فتنه 88 بود که مردم و ملت همیشه بیدار ایران با شعارمرگ بر فتنه موانع جدیدی را از سر راه انقلاب کنار زدند و منتظر خواص نماندند تا برایشان تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار