ساری؛

پیروزی از آن جبهه حق و شیعیان +تصاویر

نصرت و پیروزی نهایی از آن جبهه حق و شیعیان حضرت علی بن ابیطالب(ع) خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار مسجدی مشاور عالی سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس در یادواره ۱۴۵ شهید دفاع مقدس بهنمیر، ۶ شهیدخوشنام این شهر، ۵ شهید مدافع حرم شهرستان بابلسر و اولین سالگرد شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع گفت: دشمنان اسلام، امروز مانند درندگان به سرزمین شیعیان و امنیت و آسایش آنها حمله می کنند که باید با آنها جنگید و دفاع کرد.

وی افزود: دفاع حق مشروع هر انسان و جنبده ای است و این دفاع و ایستادگی خون دادن و شهادت را در پی دارد.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه شهیدان مانند نور بر این منطقه می تابند و آنها باید باشند تا اسلام، ایمان و تمامیت ارضی ما حفظ شود گفت: ارزش و اعتبار کار جوانانی که سینه خود را در مقابل خطر و گلوله های دشمن سپر می کنند، مشخص می شود.

سردار مسجدی افزود : جمهوری اسلامی خواهان جنگ و تخریب و کشتار نیست اما چه کنیم که این دشمنان جنگ را به تحمیل می کنند همان طور که به پیامبر، حضرت علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) تحمیل کردند.

وی گفت: اگر ما امروز دفاع در مقابل تکفیری ها و داعش را در عمق استراتژیک و خارج از مرزها دنبال نمی کردیم، امروز می بایست در داخل مرزها و کشور عزیزمان می جنگیدیم.

سردار مسجدی گفت: امروز به لطف خدا نتیجه مجاهدت و فداکاری شهدا و رزمندگان ما به ثمر نشسته است و حقانیت جبهه مقاومت اسلامی ثابت شد.
 
 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار