خلیلی:هدف ما صعود به فینال جام حذفی است

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت:با آمادگی خوب به مصاف سپاهان می رویم.

هدف ما صعود به فینال جام حذفی است/جوان‌‌های با انگیزه جای محرومان را پر می‌کنندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره سفر سرخپوشان نفت به اصفهان گفت: روز پنج‌شنبه تمرین خوبی داشتیم. آقای مظفری بازیگر مطرح سینما در تمرین ما حضور یافت و با آقای دایی خوش و بش کرد و دیدار گرمی با اعضای تیم داشت، از ایشان ممنونیم. پرواز ما دو ساعت و چهل دقیقه تاخیر داشت. مدیر رسانه‌ای تیم آقای عباسی هماهنگی‌های لازم را انجام داده بود تا با توجه به تاخیر در پرواز، کنفرانس خبری آقای دایی ساعت 19 انجام شود اما باز هم با تاخیر در پرواز مواجه شدیم و آقای دایی به کنفرانس نرسید.

خلیلی در ادامه تصریح کرد: جلسه هماهنگی هم با حضور سرپرستان و مدیران رسانه‌ای دو تیم، رئیس هیئت فوتبال و نماینده نیروی انتظامی، ناظر داوری و ناظر مسابقه برگزار شد. بازی طبق اعلام آقای صادقی ناظر مسابقه ساعت 13:45 برگزار می‌شود. این درحالی است که پیش از این اعلام شده بود بازی در ساعت 13:30 برگزار خواهد شد.

خلیلی درباره وضعیت تیم گفت: با توجه به حمایتی که مدیران و مالکان باشگاه داشته‌اند تیم از روحیه خوبی برخوردار است. آقای دایی هم طی هفته گذشته تمرینات پرنشاط و خوبی را برگزار کرده‌اند. از نظر روحی هم در شرایط خوبی هستیم.

سرپرست نفت در انتها گفت: برای بازی مقابل سپاهان سه محروم داریم. صادقی، دانشگر و فخرالدینی نمی‌توانند تیم را به دلیلی محرومیت همراهی کنند و پراهیچ هم به دلیلی مصدومیت در اختیار تیم نیست و در کرواسی به سر می برد. با این وجود جوان‌های خوبی داریم و تلاش می کنیم در ورزشگاه نقش جهان به برد شیرینی دست یافته و به فینال جام حذفی صعود کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید کلهری
۱۳:۲۱ ۱۰ دی ۱۳۹۵
اقای خلیلی.چقدر مصاحبه میکنید؟خدا کند که تیم شما قهرمان بشود اما بجاست که وقتی قهرمان شدید حرف هایتان را به مردم بگویید
آخرین اخبار