قزوین؛

9 دی حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب

مشاور فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 9 دی ماه باید به عنوان یک حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب ثبت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سردار حمید رضا مقدم فر در همایش بصیرت که به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، مهم ترین پیام  این حماسه را اتحاد و پیروی ملت از آرمان های انقلاب و ولایت فقیه بیان کرد .



وی افزود: این روز تاریخی نشان داد که اگرملت پیرو فرامین رهبری و در صحنه های مختلف حضور فعال داشته باشند، هیچ دشمنی نمی تواند مقابل آنان پیروز شود.

سردار مقدم فر با اشاره به اینکه ۹ دی باید به یک الگو تبدیل شود، افزود: عده ای به دنبال این هستند که فتنه 88 به دست فراموشی سپرده شود.

وی افزود: ۹ دی نظام را در مقابله با آسیب‌ ها و مسائلی که می‌توانست مردم را دچار مشکل کند، واکسینه کرد.

مشاور فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: کسانی هم هستند که قبول دارند فتنه اتفاق افتاده است، اما درعمل آن را دعوای انتخاباتی جلوه می دهند.

وی با اعلام اینکه فتنه‌ گران خسارت‌ ها و ضربه‌ های بزرگ مالی ، جانی و اعتباری زیادی به نظام وارد کردند،گفت: بزرگترین خسارت آنان آبروی نظام جمهوری اسلامی بود.

سردار مقدم فر با اشاره به اینکه انتخابات همیشه برای نظام جمهوری اسلامی یک فرصت بوده است، افزود: دشمن تلاش می کند از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده فرصتی برای ضربه زدن به کشور ایجاد کند.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران گفت: ریشه فتنه در درون انقلاب نیست، بلکه طراحی آن ریشه در خارج از مرزهای کشور است که در صدر آن کشورهای آمریکا ، انگلیس و اسرائیل قرار دارند.

مشاور فرهنگی رسانه‌ ای فرمانده کل سپاه با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری درباره نفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، گفت: باید به مواضع رهبری توجه داشت و مراقب بود تا فتنه ها نقش بر آب شود تا مملکت از آسیب در امان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار