شاهرود;

افتتاح پایگاه اورژانس شهر کلاته خیج

فرماندار شاهرود از افتتاح اورژانس کلاته خیج شاهرود در ۱۷۵ مترمربع زیربنا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود در خلال افتتاح مرکز اورژانس شهر کلاته خیج با بیان اینکه در سطح شاهرود اقدامات بسیار خوبی از جمله توسعه بخش های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) در راستای توسعه خدمات درمانی انجام گرفته است، گفت: اورژانس کلاته خیج نیز شامل یک آمبولانس، سی پی آر، اسکان، تزریقات و درمان سرپایی است.

وی با بیان اینکه چهار دستگاه آمبولانس جدید هم تحویل حوزه درمان شاهرود شده است، افزود: در حوزه عمرانی شهرستان نیز پیگیری مرز هوایی، احداث نمایندگی گمرک، تقویت ادارات کل مستقر در شاهرود از جمله اقدامات صورت گرفته در ماه های اخیر محسوب می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در خلال آیین افتتاح اورژانس کلاته خیج این پروژه را یکی از اقدامات مهم در حوزه سلامت شهرستان قلمداد کرد و گفت : تا پیش از افتتاح این مرکز در روستاهای کلاته خیج از ماشین های اورژانس جاده ای واقع در آزاد راه شاهرود-آزادشهر استفاده می شد اما اکنون این مرکزبه مردم کلاته خیج و روستاهای حومه امکان ارائه خدمات اورژانس می دهد.

سید عباس موسوی در ادامه تصریح کرد: طی تفاهم نامه ای که بین معاونت توسعه و درمان و اورژانس کشور در سطح وزرات خانه منعقد شد امروز روستاها بر اساس این تفاهم نامه از خدمات اورژانسی نظیر آنچه در شهرها وجود دارد بهره مند خواهند شد و این امر بر اساس سیاست های توزیع عادلانه خدمات درمانی در سطح کشور صورت می گیرد.

وی افزود: در گذشته خدمات اورژانس فقط به مناطقی ارائه می شد که بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت باشد اما شرایط کنونی به نحوی است که مشکلات راه اندازی اورژانس برطرف شده و خوشبختانه شاهدیم که خدمات اورژانس در اقصی نقاط کشور و از جمله در شهرستان شاهرود ارائه می شود.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار