اصفهان؛

رده‌های سنی پایه بنیاد بسکتبال اصفهان را تشکیل می‌دهند

نایب‌رئیس بانوان هیأت بسکتبال استان اصفهان گفت: رده‌های سنی پایه بنیاد بسکتبال اصفهان را تشکیل می‌دهند و با اهمیت به این رده سنی، در آینده بازیکنان سرآمدی از استان با تعداد زیاد در تیم ملی خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهری توکلی  اظهار کرد: امسال بانوان بسکتبالیست اصفهانی در مسابقات قهرمانی کشور، موفق شدند عناوین برتر را در رده‌های سنی مختلف کسب کنند.

وی در ادامه افزود: در مینی‌بسکتبال به مقام دوم رسیدند، رده سنی نونهالان اول شد و نوجوانان و جوانان هر یک به طور جداگانه عنوان سوم را دریافت کردند؛ در مجموع استان اصفهان بعد از استان تهران نایب‌قهرمان این رقابت‌ها شد.

نایب رئیس بانوان هیأت بسکتبال استان اصفهان تصریح کرد: ماه گذشته مسابقات استانی را در مینی‌بسکتبال و رده سنی نونهالان برگزار کردیم که تا اوایل دی‌ماه سال جاری ادامه داشت.

وی عنوان کرد: مقام‌اولی نونهالان در مسابقات قهرمانی کشور و عنوان دوم مینی‌بسکتبال در این رقابت‌ها، نشان‌ دهنده این است که هیأت به پایه‌سازی دقت و توجه لازم را داشته‌ و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ است.

توکلی با بیان اینکه مسؤول انجمن بسکتبال آموزش و پرورش نیز هست، اظهار داشت: هفته گذشته که استعدادیابی انجام دادیم، آموزش و پرورش بسیار با ما همکاری کرد، در واقع تعامل خوبی میان ما در بخش بانوان وجود دارد.

وی تأکید کرد: رده‌های سنی پایه بنیاد بسکتبال اصفهان را تشکیل می‌دهند؛ هر چه ما بیشتر به این رده اهمیت دهیم و در رشد و تقویت آن بکوشیم، در آینده بازیکنان سرآمدی از استان با تعداد زیاد در تیم ملی خواهیم داشت.

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: امیدواریم فدراسیون با تلاش و رایزنی‌هایی که صورت می‌دهد، بتواند مجوز حضور بانوان ملی‌پوش این رشته را در رقابت‌های برون‌مرزی بگیرد زیرا با حضور پیدا کردن در مسابقات رسمی جهانی و آسیایی، انگیزه‌ها هم بیشتر می‌شود.  



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار