رشت؛

کسب مدال های مختلف در مسابقات آسیایی

کسب مدال های مختلف در مسابقات آسیایی از مهمترین اهداف فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛دبیرکل فدراسیون ژیمناستیک، کسب مدال های مختلف و حضور قدرتمند ورزشکاران ایرانی در رقابت های آسیایی 2017 اندونزی و مسابقات کشورهای مسلمان در آذربایجان را از مهمترین اهداف و برنامه های این فدراسیون عنوان کرد.

 اسماعیل ادهمی در جریان بازدید از آکادمی ژیمناستیک بندرانزلی اظهار کرد: موفقیت ورزشکاران در رقابت های آسیایی درنهایت منجر به کسب سهمیه دعوتی به المپیک می شود.
وی برگزاری جشنواره های مختلف استانی درقالب ورزش های همگانی را یکی از راه های قهرمان پروری دانست و افزود: توجه به توسعه پایدار زیرساخت های ورزشی استان ها و حتی شهرستان ها نیز از دیگر برنامه های فدراسیون ژیمناستیک است.
ادهمی با اشاره به برگزاری مجامع ورزشی فدراسیون در استان های مختلف به دلیل وجود حساسیت در خصوص عملکرد هیات ها تصریح کرد: جداسازی بخش های همگانی ، قهرمانی ژیمناستیک و برگزاری لیگ باشگاه ها و امیدهای المپیک برای سنین 15 تا 18سال نیز از دیگر برنامه های اجرایی این فدراسیون است.
وی با اشاره به نحوه اداره فدراسیون ژیمناستیک به صورت سرپرستی پس از یک سال توقف گفت: با وجود گذشت شش ماه از آغاز به کار مجدد فدراسیون ، تاکنون شش مرحله مسابقات ژیمناستیک در سطح قهرمانی کشور برگزار شده است.
ادهمی به برگزاری کلاس های مربیگری و کیفی سازی فعالیت های فدراسیون در بخش دختران و پسران اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره آموزشی ایروبیک استپ برای 20تن از بانوان ورزشکار با دعوت از مدرس فرانسوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک از جمله برنامه های فدراسیون ایران درارتقاء سطح کیفی آموزش است.
وی یادآور شد: برگزاری مجامع فدراسیون ژیمیناستیک نیز از برنامه های تکلیف شده از سوی وزارت ورزش و جوانان است که به صورت دوره ای انجام می شود.
دبیرکل فدراسیون ژیمناستیک به همراه رئیس انجمن ژیمناستیک مدارس کشور و مسئولان استانی این ورزش و رئیس ورزش و جوانان بندرانزلی، شامگاه چهارشنبه گذشته از آکادمی ژیمناستیک بندرانزلی بازدید کردند .



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.