در گفت و گویی انجام شد؛

توضیح ظریف درباره پاسخ رهبری به نامه خود در خصوص سریال گاندو

وزیر امور خارجه کشورمان در رابطه با پاسخ رهبری به نامه اش در مورد سریال گاندو توضیح داد.

ظریفبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد ظریف درباره محتوای پاسخ رهبری به نامه خود در خصوص سریال گاندو در گفت و گویی خاطرنشان کرد: رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم؛ این محبت همچنان ادامه دارد و اگر محبت‌های ایشان نبود، برخی اتفاقاتی که در بعضی جا‌ها می‌افتد، امکان تحمل را از بین می‌برد.

وزیر امور خارجه در پاسخ به این سوال که آیا در برابر انتقادات دل‌نازک شدید، گفت: خیر، اصلا دل‌نازک نشدم؛ اتفاقا در برابر انتقادات بسیار شکیبا هستم و هیچ مشکلی با انتقاد ندارم.

ظریف تاکید کرد: انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد و امیدوارم این بلیه از جامعه ما برداشته شود و به دنبال توهین و تخریب شخصیت افراد نباشیم.

در روز‌های اخیر رسانه‌ها گزارش دادند؛ محمدجواد ظریف به دنبال پخش سریال «گاندو» در نامه‌ای به رهبر انقلاب از توهین، تهمت و تخریب‌ها در این سریال گلایه کرده است، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز دیروز این موضوع را تایید کرد.


منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
عجب
Canada
بهار
۱۹:۵۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
اینهمه در قضیه برجام اروپا و... بهتتون توهین کردن صداتتون. در نیومد ولی تا حرف ملت رو شنیدید بهتتون بر خورد عجب دنیایی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
آقای ظریف وقتی شفافیت نباشه هرکسی میتونه برداشت شخصی خودش رو داشته باشه
آخرین اخبار