همدان؛

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در استان

کارشناس برنامه ریزی امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: ۸۷ برنامه مختلف و متنوع در ۸۷ دهستان استان همزمان به دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا امیر کهریزی در مورد برنامه های اجرای دهه فجر گفت: کمیته های قرآنی و تشکل های مردمی همزمان با دهه فجر برنامه های متنوعی در سراسر استان برگزار می کند.

وی افزود: برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در تمام شهرستانهای همدان، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری کنگره شعر فامی، اجرای 87 برناه در 87 دهستان استان از برخی برنامه های اجرای در دهه فجر است.

این مسئول از برگزاری 910 گفتمان تا پایان سال جاری در استان همدان خبر داد و گفت: گفتمان های دینی اطلاعات نسل جوان را افزایش می دهد یزا ارائه راهکار های مناسب برای مقابله با چالش های پیش روی جوانان از جمله مباحث این گفتمان ها  است.

کهریزی گفت: با توجه به ضرورت بالابرده سطح فرهنگ دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی این اداره کل در نظر دارد با محور قرار دادن موضوعات آسیب های اجتماعی، دین و زندگی، اقتصاد مقاومتی و سواد رسانه ای اقدام به برگزاری 910 گفتمان در سطح مدارس و دانشگاهها و حوزه های علمیه و مساجد و حسینیه ها نماید که این گفتمان ها با محور قرار دادن جوانان به رفع شبهات دینی و اعتقادی و ارائه راه کارهای مناسب در خصوص مبارزه با دسیسه های دشمنان و تهاجم بیگانه گان می پردازد.

انتهای پیام/ د

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.