کرمانشاه؛

کشف محموله 88 کیلویی تریاک و حشیش در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف محموله 88 کیلویی تریاک و حشیش طی یک عملیات ضربتی در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛منوچهر امان اللهی  گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان به دنبال کسب یک مورد خبر مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم، اهل و ساکن استان فارس، در قالب یک باند به صورت گسترده در زمینه تهیه و انتقال مواد مخدر از شهرهای جنوبی به کرمانشاه فعالیت دارند، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره عملیات ویژه این پلیس با اقدام های اطلاعاتی و تعقیب و مراقبتی، موفق شدند زمان و مکان انتقال محموله به استان کرمانشاه را شناسایی کنند و محور مورد نظر را تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.

مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضایی، سه اکیپ از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور کرمانشاه- بیستون اعزام شدند و خودروی موردنظر را به همراه دو سرنشین در حوالی پلیس جاده بیستون شناسایی کردند که طی یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و دو متهم نیز دستگیر شدند.

سردار امان اللهی گفت: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان، 15 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی 55 کیلوگرم با لفافه و 33 بسته حشیش به وزن 33 کیلوگرم با لفافه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه متذکر شد: مبارزه با مواد مخدر از اولویت های ناجا است و نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه ای سالم، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا گلوگاه های فساد را شناسایی کند و پیش از هر اقدام خانمان براندازی، مجرمان را به دست قانون بسپارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، محموله ، تریاک ، حشیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.