رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: بصیرت نیاز دیروز، امروز و فردای انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمدرضا عدالتخواه در جمع قضات و کارکنان و اعضای شوراهای حل اختلاف استان، نهم دیماه را یوم الله و از الطاف خفیه الهی برشمرد که به برکت نعمت ولایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و نیز هوشمندی و حضور به موقع مردم بصیر و انقلابی مایه تحکیم و بقای ارکان نظام اسلامی شد.

 رییس کل دادگستری استان ضمن مروری بر انقلاب های رنگین جهان، تحرک مذبوحانه همه مظاهر پیدا و پنهان نفاق و فتنه در سال 88 را نیز ادامه همین سناریو عنوان کرد.

 وی افزود: انقلابهای رنگین در هر کجای جهان کلید خورده توانسته دولت هایی را ساقط کند و اینکه در ایران اسلامی ما به بن بست رسید، مرهون رکن رکینی است که در دیگر بلاد و حکومتها وجود ندارد که همانا ولایت و در کنار آن باورمندی قلبی و اعتقادی مردم به این اصل اصیل اسلام است که موجب حفظ بصیرت و گذرنامه عبور از همه مکاید و بحرانهایی است که توسط بدخواهان نظام و انقلاب برنامه ریزی می شود.

 رییس شورای قضایی استان با بیان اینکه بصیرت نیاز دیروز، امروز و فردای انقلاب اسلامی است، گفت: چنانکه دیدیم مردم با حضورشان در 9 دی امید دشمن را به یأس و تمام معادلات آنان را لاینحل و نقشه هایشان را نقش برآب کردند.

 وی فتنه و حواشی آن را یک فرایند پیچیده دانست و گفت این مسأله به تعبیر قرآن اشد و اکبر از قتل است، چرا که موجب غبارآلود شدن فضا و دشواری تشخیص حق از باطل می شود و رگه های این ابتلای اجتماعی از صدر اسلام تاکنون دیده می شود و این لزوم هوشیاری هر چه بیشتر مسلمین را برجسته تر می کند.

 در این مراسم اعضای شورای حل اختلاف نیز در حضور رئیس کل دادگستری با قرائت سوگند نامه، مراسم تحلیف خود را به جا آوردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.