دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: کمک‌هایی از طرف داوطلبان دریافت شد که یک تا دو نفر از زندانیان غیرعمد و بدهکاران مالی آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن رحیمی  در خصوص آزاد زندانی با کمک جمعیت هلال احمر اظهار کرد: یکی از اقدامات مفید و مؤثر هلال احمر این بوده است که بنا شد تا مبلغی را به صورت داوطلبانه در راستای آزادی زندانیان غیرعمد و یا کسانی که تحت عنوان بدهی مالی در ندامتگاه به سر می‌برند، کمک کند.

وی افزود: این موضوع پیگیری شد دریافت کمک‌های مالی، امروز در مراسم آئین نکوداشت و تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان، کمک‌ها از طرف داوطلبان دریافت خواهد شد که یک تا دو نفر از زندانیان غیر عمد و بدهکاران مالی آزاد شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت انسانی جمعیت هلال احمر، ورود این مجموعه به آسیب‌های اجتماعی خصوصاً موضوع طلاق می‌تواند بسیار حائز اهمیت واقع شود.

وی تأکید کرد: در سیستم قضایی موضوع مددکاری کم مشاهده نمی‌شود، ممکن است یک نفر در اثر یک بی‌توجهی منجر به قتل فرد دیگری شده باش،؛ یقیناً هلال احمر با استفاده از ظرفیت‌های خود می‌تواند به چنین زندانیانی کمک کند.

رحیمی در رابطه با انتقال زندان مرکزی اصفهان به مکان دیگر، خاطرنشان کرد: هنوز انتقال زندان مرکزی اصفهان به محل دیگری محقق نشده است، یقیناً این اتفاق در مدت‌زمان کوتاهی اتفاق نخواهد افتاد.

وی در پایان ابراز کرد: زمین بزرگی در بیرون شهر اصفهان برای زندان جدید در نظر گرفته شده است که جانمایی‌ها انجام شده، حتی یک سری مسائل فیزیکی روی آن اتفاق افتاده اما هنوز تا زمان جابه‌جایی و انتقال زندان مرکزی به محل جدید فاصله زمانی زیادی داریم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.