همدان؛

اعزام 18 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی کشور

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان گفت: 18 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در قالب 56 کاروان به مناطق عملیاتی کشور سفر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی رستمی با بیان اینکه امسال در چهار دوره دانش‌آموزان از استان همدان به اردوهای راهیان نور رفته‌اند توضیح داد: 18 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در قالب 56 کاروان به مناطق عملیاتی کشور سفر کردند. طی دو دوره از این اردوها زائران در کرمانشاه از مناطق عملیاتی تنگه مرصاد، پادگان ابوذر، ارتفاعات بازی دراز، ارتفاعات ثارالله و قصر شیرین بازدید کردند.

وی ادامه داد: در بازه زمانی 10 مهر ماه تا 20 آذر ماه سال جاری هشت هزار و 800 نفر بود که این افراد در قالب 20 کاروان به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند. همچنین تعداد 6 هزار و 200 دانش‌آموز پسر در قالب 18 کاروان اعزام شدند.

رستمی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب ادامه داد: تاکنون سه هزار نفر از دانش‌آموزان دختر در قالب 18 کاروان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور از قبیل مناطق عملیاتی الفجر 8، اروندرود، کربلای 4 و شلمچه اعزام شده‌اند. دانش‌آموزان پسر هم از بهمن ماه سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب در قالب 16 کاروان سفر خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همچنین از اعزام پنج هزار دانشجو در اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: دانشجویان از شهرهای مختلف استان در بازه زمانی 20 روزه از 10 تا 30 اسفند ماه سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.