سرمربی سابق تیم کاراته مناطق نفت خیز جنوب:

نفت پتانسیل قهرمانی دارد / مشکل حضور در تیم سابقم حل شدنی بود

بهنام فر گفت: با توجه به فعالیتم در شرکت پخش فراورده های نفتی نمی توانم در اختیار تیم مناطق باشم هرچند این مشکل حل شدنی بود.

مهران بهنام فر سرمربی سابق مناطق  نفت خیز جنوب در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت : 

با توجه به فعالیتم در شرکت پخش فراورده های نفتی نمی توانم در اختیار تیم نفت باشم ، البته این مشکل حل شدنی بود و معتقدم مدیر عامل باشگاه به نوعی کم لطفی کرد.

وی ادامه داد: سالیان سال کنار این تیم بودم ، ده سال به عنوان بازیکن و کاپیتان در این تیم حضور داشتم و دو سال هم به عنوان سرمربی برتر سوپرلیگ کاراته با تیم نفت انتخاب شدم و به نوعی هنوز این تیم را تیم خود می دانم و امیدوارم تیم مناطق مسیر پیشرفتی که در پیش گرفته را به خوبی طی کند.

بهنام فر  در خصوص شرایط تیم مناطق نفت خیز  جنوب گفت: با توجه به اینکه امسال تیم خوبی بسته شده و بازیکنان خوبی در کومیته جذب شده است قهرمانی نفت در این فصل دور از دسترس نیست.

*نفت پتانسیل قهرمانی دارد

مربی سابق تیم ملی تصریح کرد : تیم  نفت پتانسیل قهرمانی دارد چون ما در دو سال گذشته در بخش کاتا از بازیکنان بومی استفاده کردیم اما امسال کاتا می تواند کمک زیادی کند و به دلیل جمع شدن امتیازهای کاتا و کومیته به طور حتم نتایج کاتا می تواند کمک زیادی در نتیجه کلی داشته باشد.

وی ادامه داد : کما اینکه در بخش کومیته نیز بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده ایم مانند سامان حیدری ، ابراهیم حسن بیگی و شکوهی در کنار بازیکنان باتجربه ای چون منصور حسن بیگی و سعید فرخی، مسلما این ترکیب جوانی و تجربه، تلفیق خوبی می شود و انرژی مضاعفی در تیم ایجاد می کند و قطعا ترکیب خوب و فوق العاده ای است و به روند پیشرفت تیم کمک می کند.

بهنام فر در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم مناطق نفت خیز گفت : به طور حتم این روند باید ادامه پیدا کند و امیدوارم امسال تیم مناطق نفت خیز جنوب بتواند قهرمان شود.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار