خنده دارترین و عجیب ترین نقل قول های اهالی فوتبال در سال 2016

این گزارش عجیب ترین، خنده دارترین و به طور کلی جالب ترین صحبت های اهالی فوتبال در سال 2016 را تشریح می کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش بر آن هستیم که جالب ترین نقل قول های بازیکنان ، مربیان و به طور کلی اهالی فوتبال در سال 2016 را بنویسیم :

نظر رئیس باشگاه ناپولی به انتقال هیگواین از این باشگاه به یوونتوس : بعضی ها می گویند اگر به هیگواین لقب خیانتکار را بدهیم اغراق کرده ایم اما به نظر من کاری که او کرد خود خود خیانت است و نمک نشناسیش را نشان داد !

یورگن کلوپ :  در حال حاضر خبر ندارم که تیم های دیگر لیگ برتر انگلیس چه نتیجه ای را گرفته اند اما از این خبر دارم که بایرن بازی اش را باخته است ( خنده بلند) !

جرارد پیکه : به همسرم پیام دادم تا حالش را بپرسم، این کار را با سوالی معمول آغاز کردم و از او پرسیدم، هوا چطور است ؟ انتظار داشتم که او بگوید هوا خوب است و تمام اما او شروع به توضیح دادن کرد که هوا خوب است و هوای دقیقه به دقیقه روزش را برایم توصیف کرد. کار به آنجا کشید که مجبور شدم، بگویم، ببخشید باید برم فینال جام جهانی بازی کنم و گزارش هواشناسی او را قطع کنم !

دمیتری سلوک، مدیر برنامه های یحیی توره در مورد اختلاف پیش آمده بین این بازیکن و پپ گواردیولا : پپ قصد دارد انتقام بگیرد. مشکل او با توره شخصی است و نه حرفه ای. پپ جلوی شما لبخند می زند و کاری می کند که فکر کنید بهترین دوست شما است، اما پشت سر شما بهتان خیانت می کند.

نظر مارادونا در مورد ایکاردی : من در مورد خیانت کاران حرف نمی زنم !

توهین افراطی های اینتر به ایکاردی : تو مرد نیستی ! تو حتی کاپیتان ما هم نیستی! تو یه آدم پست و کثیف هستی !

کریستیانو رونالدو : حرف های ژاوی اصلا برایم مهم نیستند. اون خودش الآن در قطر یا اصلا نمی دانم کجا بازی می کند! او موفق شده است قهرمان جهان و قهرمان اروپا شود، اما مهمترین نکته این است که او هیچ وقت توپ طلا را به دست نیاورده !

کریستیانو رونالدو در مورد این واقعیت که گریزمن در 2 فینال اخیرش مقابل رونالدو، شکست خورده است: خیلی خنده دار است ! زیرا چندی پس از آن فینال که او را شکست دادیم، گریزمن را در میامی در رستورانی دیدم که با نامزدش در آنجا ناهار می خورد. او با لبخندی ملیح سر میز من آمد و بدون هیچ حرف دیگری گفت : رونالدو ازت متنفرم !

نظر رونالدو در مورد بازیکنان رئال مادرید: اگر همه آنها در سطح من بودند، همیشه قهرمان می شدیم !

دکتر تیم کروواسی در مورد اولین دیدارش با ونگر : او با من دست داد و سپس به خاطر قهرمانی به من تبریک گفت ! سپس از من پرسید که آیا با پی اس جی به توافق رسیده ام یا نه ؟ او من را با اونای امره اشتباه گرفته بود !

پیکه : وقتی که 18 سالم بود و می خواستم به تیم بزرگسالان منچستر یونایتد اضافه شوم، با سابقه های تیم برای من مشکل ایجاد می کردند. این روند همیشه در فوتبال است و خودم الآن یکی از آن با سابقه ها هستم !

صحبت کنایه آمیز رانیری در رابطه با تعطیلات او در رم : آنجا که بودم با رونالدو مذاکره کردم! جوانک خوبی است !

سرمربی تیم ملی روسیه : پس از اینکه بازی را به ولز باختیم، برخی از بازیکنان به اتاق من آمدند. ما تا 9 صبح با یکدیگر صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که : خیلی افتضاحیم !

ابراهیموویچ در مورد کشورگشایی اش : من فقط به محبوبیت در سوئد فکر نمی کنم! سوئد صبحانه من است !

ابراهیموویچ در مورد ترک پاری سن ژرمن :فصل بعد در این تیم بازی نخواهم کرد! البته راهی برای نگه داشتن من است و آن این است که مجسمه مرا به جای برج ایفل بگذارند !

ابراهیموویچ : صحبت هایی با باشگاه منچستر یونایتد کردم. به نظرم می تونید از من فیلم بسازید ! مثل فیلم رامبو من میشم ابراهیموبو ! تازه می تونید 1 تا 10 فیلم از من بسازید !

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار