ماجرای سقوط از طبقه 16 برج فرهنگیان پایتخت +عکس

روز گذشته خانمی 50 ساله بر اثر سقوط از طبقه شانزدهم برج فرهنگیان فوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 14:30 مورخه 11/10/1395 یک فقره سقوط از طبقه ی شانزدهم برج مسکونی فرهنگیان – بلوک E3 به کلانتری 126 تهرانپارس اعلام شد . 

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

ماجرای سقوط از طبقه 16 برج فرهنگیان پایتخت +عکس

تحقیقات میدانی : 
با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل اعلامی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خانمی حدودا 50 ساله بر اثر سقوط از محل سکونتش در طبقه شانزدهم برج فرهنگیان فوت نموده است ؛ در ادامه ، کارآگاهان به محل سکونت متوفیه مراجعه و با آثار تخریب اموال و اثاثیه منزل مواجه شدند . 

دستگیری همسر متوفیه : 
در ادامه رسیدگی به پرونده ، تحقیقات از همسر متوفیه بنام قاسم . ک ( 56 ساله – بازنشسته ) در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت . 

قاسم در اظهارات اولیه مدعی شد که زمان وقوع حادثه در منزل حضور نداشته اما در ادامه ، با انکار اظهارات اولیه ی خود عنوان داشت که تخریب اموال داخل منزل بواسطه درگیری مابین او و همسرش ایجاد شده اما او هیچ دخالتی در سقوط همسرش نداشته است . 

قاسم در خصوص نحوه سقوط همسرش از طبقه شانزدهم به کارآگاهان گفت : " در یک لحظه و با شدت گرفتن درگیری ، همسرم به سمت پنجره رفت و خودش را از طبقه شانزدهم به پایین پرتاب کرد " . 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به تناقضات موجود در اظهارات همسر متوفیه و به جهت انجام تحقیقات تکمیلی ، همسر متوفیه به دستور بازپرس محترم پرونده و و با قرار قانونی بازداشت و در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار