همدان،

63 مدال رنگارنگ کشوری توسط بانوان ورزشکار نهاوندی

رئیس ورزش و جوانان نهاوند از کسب ۶۲ مدال رنگارنگ کشوری توسط بانوان ورزشکار این شهرستان در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محرم روزبه با اشاره به فعالیت‌های ورزشی حوزه بانوان شهرستان نهاوند از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: خوشبختانه بانوان ورزشکار نهاوند طی این مدت عملکرد مطلوب و کارآمدی را برای شهرستان به ارمغان آورده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی بانوان ورزشکار، گفت: برپایی بیش از ۵ کلاس مربیگری، داوری و استاژ و برقرار کردن بیش از ۴ کلاس آموزشی خانواده سلامت و پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی و غیره با همکاری اداره بهزیستی و جمعیت هلال‌احمر شهرستان ازجمله فعالیت‌ها در این زمینه بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به فعالیت‌های حوزه ورزش همگانی بانوان گفت: برگزاری بیش از ۱۰ همایش فرهنگی ورزشی و آموزشی به مناسبت‌های مختلف از ابتدای سال با همکاری نواب هیئت‌های ورزشی، برگزاری مسابقات همگانی در سالن‌های سطح شهر و ۴بخش مرکزی، فیروزان، گیان، زرین‌دشت به مناسبت‌های مختلف، در نظر گرفتن بیش از ۲۰مسابقه ورزشی به مناسبت دهه‌ فجر نیز ازجمله اقدامات و برنامه‌های در دستور اجرای آن‌ها است.

وی در ادامه به مدال‌آوری‌های بانوان نهاوندی در مسابقات قهرمانی کشوری اشاره کرد و گفت: کسب ۶۲ مدال رنگارنگ قهرمانی کشوری در رشته‌های کونگ‌فو، جودو، کاراته، رزمی، فوتسال و غیره ازجمله افتخارات ورزش بانوان نهاوند است.

روزبه با اشاره به کسب ۲ مدال آسیایی، یک مدال بین‌المللی، حضور ۲ تیم فوتسال و کاراته در لیگ استانی، کسب عنوان داور بین‌المللی فوتبال توسط بانوی نهاوندی، دعوت ۷ بازیکن دعوت‌شده به اردوی تیم ملی، دعوت ۲ مربی و یک داور به اردوی تیم ملی، ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام‌شده در حوزه بانوان شروع طرح استعدادیابی در ۵رشته ورزشی شطرنج، تکواندو، سنگ‌نوردی، بسکتبال، ژیمناستیک بوده که در قالب آن مسابقات انتخابی بین نونهالان برگزارشده است.

وی گفت: عملکرد ورزش بانوان در کسب عناوین قهرمانی جایگاه خوبی دارد ولی در بحث وجود اسپانسر و حمایت از تیم‌های ورزشی در شهرستان نهاوند کمرنگ است و کمک و یاری جدی‌تری را می‌طلبد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان افزود: هیئت تیروکمان شهرستان نهاوند در نظر دارد یک دوره کلاس مربیگری عملی تیراندازی باکمان را برای اولین بار در شهرستان نهاوند برگزار کند که امیدواریم ورزشکاران این رشته با حضور و ثبت‌نام در اداره ورزش مقدمات این مهم را فراهم آوردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار