کرمانشاه؛

ارتقا جایگاه، توان و پتانسیل ورزشی در رشته ووشو

حضور مربی سرشناس (خوانگ یونگ) در استان یک فرصت مغتنم است که بتوانیم جایگاه، توان و پتانسیل ورزشی خود را در رشته ووشو ارتقاء دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: حضور مربی سرشناس (خوانگ یونگ) در استان کرمانشاه یک فرصت مغتنم است که بتوانیم جایگاه، توان و پتانسیل ورزشی خود را در رشته ووشو ارتقاء دهیم.

جلال عزیزی گفت: با اینکه استان کرمانشاه و حتی کشور ایران قدمت چندانی در رشته ورزشی ووشو ندارد، اما تاکنون توانسته ایم افتخارات بسیاری را کسب کنیم و پس از کشور چین در جایگاه نایب قهرمانی جهان بایستیم.

عزیزی با اشاره به امکانات سخت افزاری خوبی که در استان کرمانشاه برای توسعه رشته ورزشی ووشو وجود دارد، گفت: در مرکز استان یک خانه ووشو با تمام امکانات لازم را داریم و در سطح شهرستانها نیز سالن ورزشی ووشو به صورت اختصاصی داریم.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: این امید را داریم که در بازیهای آسیایی پیش رو شاهد کسب مدالهای خوشرنگی در رشته ورزشی ووشو باشیم.

سید رامین موذنی رییس هیات ووشو استان کرمانشاه نیز اظهارکرد: حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان باعث می شود که زودتر به برنامه هایمان برسیم.

وی ادامه داد: از لحاظ امکانات سخت افزاری همه چیز را برای این سرمربی چینی که پیش از این سرمربی تیم ملی جوانان ایران بوده در کرمانشاه فراهم کرده ایم و از سویی دیگر می خواهیم مربیان جوان کرمانشاهی نیز از حضور و تجربیات او نهایت بهره لازم را ببرند.

موذنی خاطرنشان کرد: چهار مربی کرمانشاهی به صورت مستقیم در کنار این سرمربی چینی فعالیت می کنند.

رییس هیات ووشو استان کرمانشاه گفت: قرارداد این سرمربی چینی با هیات ووشو استان کرمانشاه تا برگزاری مسابقات قهرمانی کشور (بهمن ماه) است و ما در این مدت تمام پتانسیل ووشو استان از نظر نیروی انسانی را نیز در اختیارش قرار داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در نظر داریم یک تایم آزاد برگزار کرده و از تمامی شهرستانهای استان فراخوان دهیم که ووشو کاران خود را به کرمانشاه بیاورند تا این سرمربی چینی از میان آنها نیز استعدادیابی لازم را انجام دهد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار