برنامه نود سیزدهم دیماه

برانکو:طارمی موهایم را سفید کرد/نکونام:از خداحافظی ام خوشحال هستم+فیلم

برنامه این هفته نود از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:04 دقیقه بامداد پایان یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برنامه این هفته نود از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.



برنامه نود سیزدهم دیماه+پخش زنده


نظرسنجی برنامه نود:

مخاطبان برنامه نود می‌توانند از بین پنج گزینه برانکو ایوانکوویچ، مجید جلالی، سید مجتبی حسینی، علی دایی و امیر قلعه‌نویی بهترین مربی نیم‌فصل اول را انتخاب و پیامک کنند.

برنامه نود سیزدهم دیماه+پخش زنده

آنچه در برنامه نود امشب می‌بینید:

* دیدار مجدد بعد از 16 سال؛ دوئل جنجالی‌ترین دربی تاریخ
* از بازی و گلزنی در سانتیاگو برنابئو تا حضور در عرصه مربیگری در گفت‌وگو با کاپیتان سابق و مربی تیم ملی
جذاب‌ترین مسابقات نیمه نهایی جام حذفی به بهانه دیدار پُر حاشیه سپاهان و نفت و همچنین مسابقه شگفت‌انگیز

برنامه این هفته با مصاحبه ویژه جواد نکونام آغاز شد.

برنامه نود سیزدهم دیماه+پخش زنده

نکونام:کنار کی‌روش انگار در دانشگاهم/از خداحافظی‌ام خوشحال هستم

- وقتی از فوتبال خداحافظی می‌کنی همیشه دوست داری بازی کنی و تا آخر این حس می‌ماند و همه آن را دارند.

- از سال 2010 مربیگری را در اوساسونا با دو کلاس در پامپلونا شروع کردم و علاقه داشتم؛ تمرینات مربیانم را می‌نوشتم و کارهای‌شان را یادداشت می‌کردم.

- موقعی هم که بازی می‌کردم کارهای مربیگری را درون زمین انجام می‌دادم ولی برای یادگیری کنار کی‌روش، جایی هستم که انگار در کلاس بالای دانشگاه درحال تحصیل هستم.

- هرموقع آدم بزرگی(کی‌روش) از انسان تعریف می‌کرد موجب غرور می‌شود؛ همیشه چیزی را در ذهنم داشتم که کاری را برای منافع تیم انجام دهم تا موفق شود.

- همیشه در زمین حرف می‌زدم و حتی در پاس هم این کار را می‌کردم؛ در زمان آقای شاهرخی کوچک‌تر از خیلی‌ها بودم ولی صحبت زیادی انجام می‌دادم که به همین علت می‌گفت تو بازوبند نداری ولی مداوم در زمین صحبت می‌کنی انگار که کاپیتان هستی.

- روزی که از فوتبال خداحافظی کردم تصمیم گرفته بودم و به غیر از مسعود شجاعی کسی این موضوع را نمی‌دانست؛ به کی‌روش هم گفتم که او گفت اگر دوست داری بازی خداحافظی مجللی برگزار کنیم.

- خودم گفتم برای خداحافظی از فوتبال کنار بچه‌های موسسه خیریه امام رضا می‌توانم خاطرات خوبم را تداعی کنم؛ چند نفر هم که قلبا دوستشان داشتم دعوت کردم و از خداحافظی‌ام خوشحال هستم.

- افتخار داشتم زمانی با نادر محمدخانی در تیم پاس بودم؛ او گفت می‌توانی در پاس و تیم ملی موفق باشی ولی باید کاری بیشتر از بقیه انجام دهی تا بیشتر مورد توجه قرار بگیری و موفق شوی که آن حرف کمک زیادی به من کرد.

- یادم نمی‌رود صبح و ظهر تمرین می‌کردم؛ سربازهای مجموعه ورزشی پاس را به زمین می‌بردم و با آنها تمرین شوت‌زنی داشتم.

- یک هفته قبل از بازی با کره جنوبی در لالیگا مقابل مایورکا اخراج شدم؛ قبل از آن یک گل به مالاگا هم زده بودم و وقتی برای بازی برابر کره جنوبی به ایران آمدم آمادگی بالایی داشتم.

- آن گل از روی ضربه آزاد خیلی برای من شیرین بود چون با کره‌ای‌ها کُری داشتم ولی وقتی آن گل را دریافت کردیم ناراحتی خاصی به وجود آمد اما وقتی در یک مسابقه بعد 10 نفره به کره جنوبی گل زدم بیشتر چسبید چون باید آن مسابقه را می‌بردیم؛ یادم نمی‌رود مردم ایستاده بازی را می‌دیدند.

- یکی از جاهایی که همیشه برای من بد بوده کره شمالی است چون زمین چمن مصنوعی بود؛ نمی‌گذارند موبایل، لپ تاپ و ... همراه خودت ببری که این اتفاقات خیلی بد بود؛ پیروزی در زمین کره شمالی در سال 2006 کمک زیادی به ما کرد.

- در شکل‌گیری فوتبالم باشگاه پاس کمک زیادی کرد و باید حسرت از دست رفتن تیم پاس را بخوریم؛ اوساسونا به شهر کوچک کنارش هم منتقل نمی‌شود و فقط انتقال تیم‌ها در ایران صورت می‌گیرد؛ الان در مورد پاسی صحبت می‌کنیم که وجود خارجی ندارد؛ شاید یک عدد فیلم بازی‌های پاس نیز در آن باشگاه نباشد.

- وقتی قرارداد اولم با باشگاه پاس تمام شد دوست داشتم به استقلال یا پرسپولیس بروم؛ آن موقع با استقلال صحبت کرده بودم ولی چون سن زیادی نداشتم مشورتی انجام دادم و آقای شاهرخی گفت در پاس بمانی بهتر است که همینطور هم شد؛ در زمین اکباتان با پدرم حرف زدند و من هم تصمیم گرفتم در پاس بمانم که این تصمیم مهم‌ترین انتخاب بود؛

- همیشه از مصاحبه و جنجال و هیاهو فراری بودم.

****

ذوب‌آهن 2 تراکتورسازی 3
قلعه‌نویی: روی دو اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم؛ قبل از گل دوم باید گل سوم را می‌زدیم؛ مطمئن باشید با کرار برخورد می‌کنم؛ به فوتبال ایران این بازی را تبریک می‌گوییم و امیدوارم خارج از ایران هم این فوتبال را دیده باشند.

حسینی: اینکه بخواهی تیمی را در نیمه نهایی جام حذفی آن هم برابر تراکتورسازی 10 نفره کنی مطمئنا ضرر خواهی کرد؛ با این حال با 10 نفره بودن نمایش خوبی داشتیم ولی اتفاقاتی رخ داد تا شکست بخوریم.

برانکو:  طارمی بیشتر موهایم را سفید کرد/نفت با دایی به فینال جام حذفی رسید

- رنگ قرمز نماد باشگاه ماست و برای ما خوش‌شانسی می‌آورد.

- وقتی با آقای بلاژویچ مربی بودیم به تیم ملی آمد؛ حدود 16 سال قبل از نخستین بازی مقابل عربستان برابر 50 هزار تماشاگر نکونام خودش را نشان داد و تمام مدت فیکس بود؛ تعداد بازی‌های او برای تیم ملی، حضور در دو جام جهانی، بازی در قوی‌ترین لیگ دنیا(لالیگا) و ... موجب شد افتخاری برای ایران مثل علی دایی، علی کریمی، هاشمیان، مهدوی‌کیا، کریم باقری و ... باشد؛ او خدمات زیادی به معرفی فوتبال ایران در دنیا داشت؛ امیدوارم مثل زمان بازیگری در مربیگری هم موفق باشد.

*پس از پایان گفت و گو با جواد نکونام، نظرات هواداران، بازیکنان و مربیان سابق اوساسونا و اهالی رسانه پمپلونا در مورد وی پخش شد.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس اول است و طبیعی است که در اینجا قرار بگیرد. اما باید شرایط تیم های دیگر را هم ببینیم. نفت تهران با وجودی که هزینه کمی داشته موفق شده با علی دایی به فینال جام حذفی برسد و رتبه خوبی در جدول دارد. ضمن این که پیکان هم با مجید جلالی نتایج خوبی گرفته و  عملکرد خوبی داشته است. 

برانکو در مورد این که تا چه اندازه نسبت به یک دهه پیش تفاوت کرده است گفت: تجربه من 10 سال بیشتر شد و همزمان فوق لیسانس فوتبال را هم گرفتم. در حال حاضر هیچ مربی فعالی در جهان وجود ندارد که سوادش از من بیشتر باشد.

- آقای علی دایی که با نفت تهران، تیمی که می‌توانم بگویم تیم گرانی نبوده نتایج خوبی گرفته و جایگاه خوبی کسب کرده و به فینال جام حذفی رسیده است؛ ضمن اینکه آقای جلالی با تیم جدید پیکان تیم خوبی تشکیل داده است.

- 10 سال تجربه کسب کردم؛ درحال حاضر مربی‌ای در جهان وجود ندارد که تحصیلاتش بالاتر از من باشد؛ در همین حین قهرمان کرواسی و چین شدم و در فینال جام حذفی عربستان همراه یک تیم بودم و بعد به پرسپولیس آمدم.

- سال اول با پرسپولیس فقط با تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم ولی اگر بازی‌های رو در رو را معیار قرار می‌دادند، آن موقع پرسپولیس قهرمان می‌شد.

- به کار و سوابقم افتخار می‌کنم؛ به باشگاهی که باید به استحقاقش برسد افتخار می‌کند؛ ارتش و هوادارانی داریم که رضایت‌مندی آنها بالاتر از چیزی نیست.

- یک سال پیش هم که آمدم مشکلات زیادی داشتیم و با هفت بازیکن آمادگی قبل از فصل را شروع کردیم، سه هفته طول کشید تا تیم را ببندیم و همزمان نیز تراژدی درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پیش آمد ولی قوی‌تر و قوی‌تر پیش رفتیم.

- به دستاوردهای سال گذشته افتخار می‌کنم و تکرار می‌کنم پرسپولیس به جز جنگیدن مداوم برای قهرمانی ندارد و این اصل کار ماست.

- امسال تیم را تقویت کردیم؛ سه بازیکن عالی آقایان بیرانوند، امیری و سید جلال حسینی درکنار بازیکنانی مثل ربیع‌خواه، طارمی و رضاییان به تیم آمدند و روز به روز تیم را تکمیل‌تر کردیم و قدرتمان را نشان دادیم.

- نتیجه کارمان در جدول دیده می‌شود؛ بیش از 71 درصد امتیازات را جمع کردیم و اینجا متوقف نمی‌شویم.

- به سختی و شرایط لیگ واقف هستیم و می‌دانیم همه انتظار قهرمانی در لیگ را دارند.

- در آسیا امیدوارم چیزی که می‌خواهیم ارائه دهیم و به وظایفمان در قبال هواداران عمل کنیم؛ فشار و مسئولیتی که بر گردنمان است همه باید بدانیم نباید از آن فرار کنیم؛ کسی که آمادگی تحمل آن را ندارد نمی‌تواند بلند مدت در پرسپولیس بماند.

- حریفان ما شانسی روی دروازه ما ایجاد نمی‌کنند؛ در هر بازی پنج تا هشت موقعیت گلزنی داریم ولی به ثمر رساندن آن مسئله جدایی است؛ باید بیشتر از آنها استفاده کنیم و دلایل مختلفی وجود دارد؛ مهدی طارمی که آقای سال گذشته بود و دو روز قبل از فصل به جمع ما اضافه شد؛ نمی‌توانیم از آقای علیپور با 20 سال سن انتظار زیادی داشته باشیم ولی طبیعی است همه این‌ها روز به روز بهتر می‌شود و نتیجه نیز در جدول کارمان را نشان می‌دهد.

- با وجود دیدگاه و فلسفه بازی من تمام تیم‌های جدی همه کارشان را از دفاع شروع و یک خانه را از زیر بنا آغاز می‌کنند.

- من علنی در افکار عمومی درخصوص شخصی صحبت نمی‌کنم ولی انتظار سوال راجع به خریدهای پرسپولیس را داشتم؛ شاید این صحبت‌ها را می‌کنند که از بازیکنی پول گرفتم تا به پرسپولیس بیاوریم اما این را بدانید واقعا رقم قرارداد هیچ بازیکنی را نمی‌دانم چون کار من نیست؛ کار من تمرین و نتیجه گرفتن است تا تیم را بهتر و بهتر آماده کنم ولی درخصوص خرید یا نگرفتن بازیکن، در فوتبال اشتباه وجود ندارد؛ طبیعی است برخی بازیکنان زود خودشان را با شرایط جدید تطبیق می‌دهند و برخی خیر.

- آقای ونگر بارها نشان داده بازیکن جدید هشت تا 10 ماه نیاز به زمان دارد یا بارسلونا 200 میلیون یورو هزینه کرد اما نتیجه‌ای نگرفت؛ روبن نتوانست در رئال بازی کند اما در بایرن مونیخ موثرترین بازیکن شده است.

- گولچ از باشگاهی آمد که قهرمانی کشورش بود؛ قبل از آن هم قهرمان آسیا به همراه تیم استرالیایی بود؛ رزومه اوکراینی‌ها هم نتایج خوبی داشتند؛ حالا مسئله اینکه دو، سه روز قبل از فصل آمدند جداست و طبیعی است آقای رضاییان و طارمی هم رزرو بودند و بستگی به موقعیت فیکس شدند.

- درمورد تک بازیکن صحبت نمی‌کنم؛ مثل اینکه الان می‌خواهیم بگوییم در نیم‌فصل کدام بازیکن را می‌خواهیم بگیریم؛ شرایط را توضیح دادم و چهار، پنج بازیکن قبل از شروع فصل به ما اضافه شدند و در همان موقعیت خیلی سخت می‌توانستند خودشان را با شرایط سخت تطبیق دهند.

- شما فکر می‌کنید بازیکنی که ضعیف بازی کند در ترکیب قرار می‌دهم؟؛ مربی‌ای نمی‌شناسم بازیکن ضعیف درون زمین قرار دهد؛ فقط می‌دانم مربی برای بستن بهترین تیم تلاش می‌کند؛ شاید ربیع‌خواه از نظر تبلیغاتی پشتش گرم نیست و اینور و آنور جار نمی‌زند ولی خیلی قابل اعتماد است؛ با اینکه راجع به بازیکنی نظر نمی‌دهم ولی ربیع‌خواه اشتباهی نداشته است.

- مسائلی وجود دارد اما به اسم لج‌بازی چیزی وجود ندارد؛ بازیکنی دارم که بخاطر خیلی مسائل رفت اما به دلیل فشارهای مختلف نتوانست در پرسپولیس بماند و آمد گفت می‌خواهد برود؛ بازیکنی که در حد تیم ملی است؛ شاید تعجب کنید ولی آقای خالقی‌فر را می‌گویم؛ خودش خواست برود.

- بارها تکرار کردم سوشا حرفه‌ای بزرگ است ولی کامل نیست؛ هیچکس کامل نیست؛ بابک حاتمی هم همینطور که دفاع چپ و راست بازی می‌کرد؛ با کسی لج نمی‌کنم و طبعا اجازه ندادم خودم تحت فشار کسی قرار بگیرم.

من چه حرف اشتباهی زدم که گفتم با تیم ملی سوریه مساوی کردیم؟

- وقتی این حرف را زدم شما خودتان می‌دانید برنامه جدید بازی‌ها به دست ما رسید؛ آیا می‌توانم برای مسابقات آینده از الان برنامه‌ریزی کنم؟

- از ماه ژوئن به این طرف یعنی طی هفت ماه، بازیکنان 100 روز در خدمت تیم ملی بودند؛ قبل از بازی با سایپا زمان کمی برای تیمم دارم ولی تیم ملی برای هیچ چیز پنج روز به دبی می‌رود و اگر هم با مراکش بازی می‌کردیم همینطور بود؛ چه تاثیری خواهد داشت وقتی 11 ملی پوش ما نیستند؟

- اردوی الان تیم ملی چه فایده‌ای دارد؟؛ بدون 11 بازیکن لژیونر با تیم ملی مراکش بازی کنیم!

- اگر تیم ملی با بازیکنان زیر 22 سال به اردو می‌رفت قبول می‌کردم و منطقی بود؛ ما هر چهار، پنج روز یک بازی خواهیم داشت ولی بازیکنان ما بیشتر در هواپیما خواهند بود تا در تمرینات و با این وجود ریسک مصدومیت به حداکثر می‌رسد و نرسیدند خودشان را برای نیم‌فصل دوم آماده کنند؛ از سوی دیگر بازیکنی نیست که با او صحبت کنیم.

- اگر بخواهیم با سروش رفیعی صحبت کنیم چطور با او حرف بزنیم؟؛ نماینده به دبی بفرستیم؟

- بازیکنان ملی‌پوش ما با یک و نیم الی دو کیلو اضافه وزن از اردوها به تیم باشگاهی برمی‌گردند؛ ملی‌پوشان ما خوب بازی نکردند و 10 روز تا حد انتظار ما زمان برد تا آماده شوند؛ آیا نرمال است هر سه بازی یک ماه لیگ تعطیل شود؟؛ اگر چهار یا پنج بازی می‌کردیم و بازیکنان یک ماه استراحت داشتند داستان فرق می‌کرد.

- آقای کی‌روش چه واکنشی نشان می‌داد اگر بازیکنان رئال فقط 7 روز برای آماده‌سازی در اختیارش بودند؟

- ما همه هوادار تیم ملی هستیم؛ اگر خوب متوجه شده باشم شما(فردوسی‌پور) منظورتان این است که مربیان ایرانی بلد نیستند تمرین بدهند؟؛ فکر می‌کنم مربیان ایرانی بسیار خوب هستند و مثل همه جای دنیال سطح بهتر بودن‌شان متفاوت است.

- در برنامه‌ای که به ما دادند اردوی دبی وجود ندارد.

- ما دو ماه قبل در باشگاه ایرانیان دبی اردو داشتیم که آنجا به ما گفتند تیم ملی ایران در اینجا اردو خواهد داشت؛ این مسئله را چطور می‌توان توجیه کرد؟؛ بعد از طرف دیگر می‌گویند از دو سال قبل برنامه‌ریزی لیگ را انجام دادند.

- هیچکس را جریمه و مجازات نمی‌کنم؛ کسی که قراردادش تمام شده و مسئولیتی در قبال باشگاهش ندارد برای ادامه زندگی مختار است؛ رضاییان و طارمی خواستند به باشگاه ترکیه‌ای بروند؛ در ترکیه موفق شدند یا نه نمی‌دانم و کسی هم حق ندارد از آنها ناراحت شود؛ بابت این قضایا اصلا کسی را تنبیه نمی‌کنم.

- طارمی سه روز قبل از شروع لیگ به پرسپولیس آمد و دو ما تمرین و آماده‌سازی نداشت؛ او آماده نبود و امروز هنوز مشکلاتی بخاطر تمرین نکردن قبل از فصل دارد؛ رضاییان هم در ترکیه موفق نشد و به پرسپولیس برگشت؛ دفاعی که 5 گل خورده را دست نزدم و من مربی هستم و بهتر از همه می‌دانم چه کسی بازی کند.

*****

*کلیپی از حوادث و زیبایی های دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی این فصل به همراه خلاصه ای از زیباترین دیدارهای تاریخ جام حذفی روی آنتن رفت. در این کلیپ گفت و گو با محمد غدیر بحری و نادر عزت اللهی 2 بازیکن ملوان قهرمان جام حذفی سال 69 و لئون استپانیان نایب قهرمان جام حذفی سال 80 پخش شد.

 *آیتم 90 تا 90 در ادامه برنامه پخش شد.

*خلاصه و حواشی دیدار سپاهان- نفت نخستین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی پخش شد.

سپاهان صفر - نفت تهران 1

 دایی: چهار بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما سایر بازیکنان جور آن ها را کشیدند و مردانه بازی کردند.

ویسی: شرمنده تماشاگرانی شدیم که می‌خواستند فینال ما را ببینند؛ امیدوارم در لیگ این باخت را جبران کنیم و نتیجه بگیریم.

محسن معتمدکیا مدیررسانه تیم ملی در تماسی که با برنامه 90 داشت ضمن تکذیب ادعای برانکو، جزئیاتی از اردوهای تیم ملی در سال 95 را تشریح کرد.

*فردوسی پور به تحلیل رکوردها و آمارهای نیم فصل نخست لیگ شانزدهم پرداخت.

*آنالیز دیدارها جام حذفی بخش بعدی برنامه را شکل می داد. 

داوری دیدار سپاهان- نفت

رضا علیاری به کریمی برخورد داشت اما این صحنه پنالتی نبود.

پنالتی نفتی ها و اخطار به مهدی امینی درست بود.

در صحنه ای که منجر به اخطار اول توحید غلامی شد، این بازیکن هیچ خطایی انجام نداد.

روی ارسال مدافع سپاهان توپ از خط دروازه نفت عبور نکرد.

ممبینی در صحنه اخراج غلامی هم اعتقادی به اخطار گرفتن هافبک نفت نداشت.

در صحنه پنالتی سپاهان، هرچند کارشناس داوری برنامه 90 اعتقاد به درست بودن تصمیم بنیادی فر داشت اما شیرجه زدن علی محمدی را هم بزرگ نمایی دانست.

اخراج شجاع خلیل زاده درست بود.

ممبینی اعلام کرد که بهتر بود بنیادی فر در صحنه کرنر جنجالی بازی توپ را از فراهانی نمی گرفت.

فتاحی:برانکو هوادار تیم ملی نیست

فتاحی:برای من جای تعجب دارد که برانکو واقعیت ها را پنهان می کند. کمیته مسابقات بهمن 94 دو تقویم در اختیار باشگاه ها قرار داد و از آن ها خواست نظرات خود را اعلام کنند. اردوی دبی تیم ملی از قبل در برنامه ها قرار نداشت. با توجه به این که در نیم فصل قرار داشتیم و تمام حریفان ما بازی دوستانه برگزار می کنند، کی روش هم درخواست کرد اردویی برگزار شود. تعطیلات لیگ برتر مشخص است و باید بگویم نسبت به تمام رقیبان تیم ملی، لیگ ایران تعطیلات کمتری داشت.

وی افزود:ما در جلسه 2 هفته قبلی که با سرمربیان پرسپولیس، استقلال و مدیران آن ها در حضور تاج داشتیم برنامه بازی های پرسپولیس را در اختیار تیم ملی قرار دادیم.

فتاحی در پایان تاکید کرد:قرار بود ابتدا اردوی تیم ملی از 11 تا 19 دی برگزار شود اما کی روش برنامه را عوض کرد و به 13 تا 18 دی تغییر داد. ما به خاطر تعداد ملی پوشان پرسپولیس بازی این تیم را از 22 دی به 24 دی انداختیم. دوستان تنها حرف از حمایت تیم ملی می زنند اما در عمل به گونه دیگری رفتار می کنند. در مورد جام حذفی هم کاملا با باشگاه پرسپولیس تعامل داشتیم.

*گزارش هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال پخش شد.

طاهری:کمیته حداقل جریمه را برای دایی در نظر گرفت

طاهری مدیرعامل سپاهان گفت: تماشاگران سپاهان از زمان حضور دایی در ورزشگاه وی را تشویق کردند اما حرکات وی پس از اعلام پنالتی جو را متشنج کرد. دایی با اعمال فشار روانی سبب شد حاج صفی پنالتی خود را خراب کند.

وی ادامه داد:کمیته انضباطی حداقل محرومیت را برای دایی در نظر گرفت. شجاع هم تحت تاثیر دایی قرار گرفت و آن حرکت بد را انجام داد. ما با ربات سرو کار نداریم بلکه با نیروی انسانی سر و کار داریم. 

طاهری افزود:راجر اشمیت سرمربی اشتوتگارت آلمان سال گذشته به دلیل انجام حرکتی مشابه علی دایی پنج جلسه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان محروم شد. جالب است حداقل جریمه برای دایی و حداکثر جریمه برای خلیل زاده در نظر گرفته شده است. هوادار سپاهان به دلیل اقدامات ناشایست کادرفنی نفت با چشمانی اشک بار از ورزشگاه خارج شد.

*برانکو ایوانکوویچ با اخذ 66.1 درصد آرا بهترین مربی نیم فصل اول لیگ برتر از نگاه مخاطبان برنامه 90 انتخاب شد.

برانکو:طارمی موهایم را سفید کرد/نکونام میهمان ویژه برنامه نود+فیلم

برنامه امشب 90 ساعت 2:04 بامداد به پایان رسید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۲۶ ۱۴ دی ۱۳۹۵
طارمی موهاتو سفید کرد رنگ n2 بذار میاد بهت .خخخخخ.شوخی سال نو میلادی
آخرین اخبار