نخستین جشنواره فرهنگی هنری دندانپزشکان ایران

رییس انجمن دندانپزشکی ایران گفت: در نخستین جشنواره فرهنگی هنری انجمن دندانپزشکی ایران از چهره های شاخص فرهنگی و هنری دندانپزشک تقدیر به عمل می آید.

نخستین جشنواره فرهنگی هنری دندانپزشکان ایرانبه گزارشحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی تاجرنیا رییس انجمن دندانپزشکی ایران اظهار داشت: نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دندانپزشکان همزمان با پنجاه و چهارمین سالروز تشکیل جامعه دندانپزشکی برگزار می شود که این جشنواره شامل نمایشگاه نقاشی، خط، عکس و پنل های مختلفی مانند موسیقی درمانی، آرامش روح و روان، هنر معماری درمطب، آموزش عکاسی در مطب، خوشنویسی با خودکار و پانل دانشجویی است.

وی افزود: همچنین برگزاری شب شعر دندانپزشکان و پخش اولین فیلم مستند تاریخ دندانپزشکی با عنوان سپید گاهی خاکستری از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره فرهنگی هنری است.

رییس انجمن دندانپزشکی ایران تصریح کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که در روز جمعه بیست و چهارم دی ماه1395 برگزار می شود، از چهره های شاخص فرهنگی و هنری داندانپزشک در زمینه های مختلف تقدیر بعمل می آید. 

وی یادآور شد: نخستین جشنواره فرهنگی هنری انجمن دندانپزشکی ایران 23 و 24 دی ماه جاری در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی برگزار می شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار