مهدوی: با هندبال و رحیمی کاری ندارم/ از تشکیل کمپین هوادارانم بی اطلاعم!

رئیس پیشین فدراسیون هندبال گفت: تصمیم به کناره گیری از انتخابات گرفتم تا آرامش به هندبال بازگردد اما دیگر هیچ کاری با هندبال و رحیمی نخواهم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالحسن مهدوی رئیس پیشین فدراسیون هندبال چندی پیش بنا به دلایلی از جمله بیماری از فدراسیون هندبال استعفا داد. پس از مهدوی عباسعلی اکبری به عنوان سرپرست موقت این فدراسیون انتخاب شد و به مدت 5 ماه است که سکان دار امور فدراسیون است. 

هندبالی ها در این مدت خود را آماده برگزاری انتخابات می کردند و بار دیگر کاندیدا مختلف برای حضور در انتخابات جدید به گود  آمدند و هر کدام مداراک خود را برای حضور در انتخابات تحویل وزارت ورزش و جوانان دادند اما ابوالحسن مهدوی بار دیگر تصمیم گرفت تا با رضایت پزشک خود در انتخابات شرکت کند.

وی معتقد بود که بسیاری از روسای هیات ها و مدیران خواستار حضورش در انتخابات هستند اما برخی حواشی و مشکلات و همچنین اعتراض شدید برخی ل‍ژیونر ها به اطرافیان مهدوی، باعث شد تاوی پیش از آن که مراحل ثبت نامش کامل شود از حضور در انتخابات انصراف دهد.
در همین خصوص مهدوی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امیدوارم هرچه زودتر آرامش به فدراسیون هندبال برگردد و انتخابات بدون حاشیه و به خوبی برگزار شود.

 طبق نامه‌ای که روسای هیات‌ها برایم ارسال کرده بودند و بنا به خواسته و اصرار آن ها شرایط را پذیرفتم و در انتخابات ثبت نام کردم تا بار دیگر به هندبال بازگردم اما شرایط  مناسب نبود و از این تصمیم منصرف شدم.

وی در ادامه اظهار داشت: در خصوص انتخابات صحبتی ندارم و  هر آنچه که نیاز بود در بیانیه ام اعلام کردم و دیگر با فدراسیون هندبال هم کاری ندارم.

مهدوی در واکنش به اعتراض رحیمی هم عنوان کرد: ما با هم قول و قرارهایی داشتیم که عملی نشد به همین دلیل تصمیم گرفتم رفاقت خودم را حفظ کنم تا در مقابله با وی وارد حاشیه نشوم.   

رئیس سابق فدراسیون هندبال در خصوص کمپین بازگشت مهدوی به فدراسیون هندبال تصریح کرد: من از این موضوع بی اطلاع هستم اما از هوادارانی که خواهان بازگشت من به خانواده هندبال هستند انتظار سکوت دارم تا شرایط انجام انتخابات در آرامش فراهم شود و هندبال به موفقیت دست یابد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار