کرمانشاه؛

برنامه ریزی برای مسابقات آسیایی

یکی از اهداف ا اداره کل ورزش استان طی یکی دو سال آینده، کسب پنج مدال رنگارنگ با اولویت طلا در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف این اداره کل برای ورزش استان طی یکی دو سال آینده، کسب پنج مدال رنگارنگ با اولویت طلا در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی است.

جلال عزیزی ادامه داد: افزایش تعداد ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های بازی های آسیایی 2018 یکی دیگر از برنامه هایی است که دنبال می کنیم.


وی گفت: در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی، ورزشکاران کرمانشاهی صاحب سه مدال رنگارنگ (یک طلا، یک نقره و یک برنز) شدند اما تلاش می کنیم در بازی های آسیایی 2018 حداقل در کسب مدال 20 درصد رشد داشته باشیم.

وی معرفی رشته های گمنام ورزشی نظیر سپک تاکرا را یکی دیگر از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان کشور برشمرد و گفت: این موضوع مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان نیز قرار دارد.


معاون اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین از حضور مربیان خارجی در سایر هیات های ورزشی استقبال و اعلام آمادگی کرد تا اگر هیات های ورزشی استان خواستار استخدام مربی خارجی هستند، این اداره کل همکاری لازم را با آن ها بعمل خواهد آورد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.