شیراز؛

معرفی رسانه‌ های برتر فارس در جشنواره مطبوعات

سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌ های استان فارس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اسفند ماه امسال برگزار می ‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی‌ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: اجرای جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کننده ایجاد، برقرار کردن ساختار رقابتی سالم، ترغیب فعالیت‌ واحد های تولیدی و خدماتی برای حمایت مؤثر از حقوق مصرف‌کنندگان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

همتی افزود: رسانه‌ ها می‌توانند در دو بخش نگاه حرفه‌ای از جمله خبر، عکس ،گزارش و نگاه رویکرد حمایت از تولید ملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی آثار خود را از 15 تا 30 بهمن 95 ماه امسال نوشته و به پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره به آدرسMatbouat@jhmfars.com ارسال کنند.

وی ادامه داد: در ششمین جشنواره تقدیر از حمایت کنندگان و حقوق مصرف‌کنندگان فارس در حال حاضر 183 واحد تولیدی خدماتی ثبت‌نام کرده اند که 9 بیمارستان و 6 بانک برای شرکت در جشنواره آمادگی خود را اعلام کرده‌اند که 146 واحد به مرحله ارزیابی و نظرسنجی راه یافته اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس تصریح کرد: به نفرات برتر هر بخش تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 5 میلیون ریال جایزه نقدی، به نفرات دوم لوح تقدیر و مبلغ 4 میلیون ریال جایزه و به نفرات سوم لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال جایزه نقدی پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.