لرستان؛

همایش شهدای قرآنی در استان لرستان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان از برگزاری همایش شهدای قرآنی دراین استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛منصور احمدی در مراسم افتتاحیه هفته قرآن و عترت لرستان  با بیان اینکه همایش بزرگ شهدای قرآنی در لرستان برگزار می‌شود گفت: ۳۰ طرح و برنامه مؤسسات قرآنی و عترت در این هفته شروع به کار خواهد کرد.

وی اظهار داشت: هفته فرهنگی در استان لرستان از سه ماه گذشته کار خود را آغاز کرده که در این هفته هشت جشنواره و 12 برنامه اجرا می‌شود.
 
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان افزود: 420 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر قرآنی ارسال‌شده که داوری انجام و نتایج در اختتامیه جشنواره اعلام می‌شود.
 
احمدی تصریح کرد : 11 فیلم کوتاه در جشنواره فیلم کوتاه تولیدشده و 12 اثر نمایش صحنه‌ای به دبیرخانه جشنواره هنرهای نمایشی حوزه قرآن و عترت ارسال‌شده است.
 
وی بابیان اینکه در راستای هنرهای تجسمی، خوش‌نویسی، خط نستعلیق، ثلث و نقاشی نیز 270 اثر به دبیرخانه ارسال‌شده است عنوان داشت : در حوزه جشنواره رسانه‌های قرآنی اعم از مکتوب و دیجیتال نیز 97 اثر به دبیرخانه ارسال‌شده است.
 
وی گفت : به دبیرخانه جشنواره پایان‌نامه‌ها و مقالات 100 اثر و در حوزه صنایع‌دستی نیز 60 اثر ارسال‌شده است.
 
احمدی ضمن اشاره به اینکه در حوزه داستان کوتاه 21 اثر ارسال‌شده است خاطرنشان کرد: محافل و مجالس قرآنی در سطح استان، مسابقات قرآنی، سخنرانی و تفسیر توسط ائمه جمعه استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیز از دیگر برنامه‌ها است و بزرگداشت شهدای قرآنی نیز در این هفته برگزار می‌شود.
 
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان با بیان اینکه حمایت از 30 طرح و برنامه مؤسسات قرآنی و عترت در این هفته شروع به کار خواهد کرد گفت: نمایشگاه تخصصی علوم قرآنی و معارف اسلامی روز گذشته در استان افتتاح شد که بیش از پنج هزار عنوان کتاب و نرم‌افزار با تخفیف 40 درصد ارائه می‌شود.
 
 انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.