ایلام؛

انتخابات پدیده مهم سیاسی

فرمانده انتظامی اظهار داشت: در این حوزه باید فرامین مقام معظم رهبری که همان مُرّ قانون و تشویق مردم به حضور حداکثری در پای صندوق است، را اجرا کنیم.

انتخابات پدیده مهم سیاسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری گفت : در کنار ایجاد امنیت انتخابات، ماموران پلیس تحت هیچ شرایطی به نفع و یا ضرر کاندیدای خاصی حق تبلیغ ندارند.

یاری تاکید کرد : دستورالعمل جامع انتخابات را تدوین و به همه واحدها ابلاغ می کنیم تا به فضل الهی یک بستر مهم امنیتی را فراهم کنیم تا مردم به راحتی در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و آرای خود را در صندوق ها بیاندازند.

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن ایام جشن های پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر اشاره و اظهار کرد : ما باید پوشش های امنیتی، انتظامی و ترافیکی را در این ایام به خوبی فراهم کنیم.

سردار یاری راهپیمایی 22 بهمن را یک رویداد تاریخی برای ملت ایران دانست و تاکید کرد: این روز، یوم الله و روز پیروزی خون بر شمشیر است که باید قدر آن را بدانیم بنابراین پلیس همه تمهیدات لازم را برای شرکت هر چه باشکوه تر مردم در این آیین اندیشیده است.

وی به دستورالعمل شورای عالی تحول در کلانتری ها و پاسگاه ها نیز اشاره کرد و گفت: این دستورالعمل در واقع روتوشی از بحث مدیریت مکنا است که به دنبال فرمان مقام معظم رهبری تدوین شده است چرا که معظم له در دیدار فرماندهان انتظامی استان ها فرمودند کلانتری ها و پاسگاه ها مظهر حاکمیت نظام اسلامی هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.