رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان از اختصاص 2 میلیارد ریالی شرکت توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان برای بازسازی رختکن های استادیوم و محوطه زمین چمن آن خبرداد.

محمد جواد سلامیان زاده،در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این اعتبار طی بازدید معاون فنی شرکت توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان و پیگیری های مستمر اداره ورزش و جوانان کاشان برای تعمیرات اساسی و بازسازی زمین فوتبال و ابنیه آن تخصیص یافت.

وی، حضور کارشناسان و نقشه برداران این شرکت در استادیوم را یادآورشد و گفت :تلاش برای تخصیص تعمیرات اساسی و تخصیص ردیف اعتباری برای تغییر چهره این استادیوم و  اعتبارات ویژه نیز برای سایر بخش ها و قسمت های استادیوم قدیمی شهید ناصر فکری در آینده نزدیک در حال انجام است. 

به گفته وی،مدیر عامل شرکت توسعه درراستای تخصیص اعتبارات لازم برای تعمیرات اساسی پیست تارتان استادیوم 15 هزار نفری کاشان نیز قول مساعد داده است. 

سلامیان زاده، در پایان با تقدیر از پیگیری‌های آقای واحد پور و خیمه کبود رییس هیات فوتبال شهرستان کاشان گفت: استادیوم شهید ناصر فکری کاشان به عنوان یکی از قدیمی ترین اماکن ورزشی است که به خاطر موقعیت از لحاظ دسترسی همیشه پذیرای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی بوده است.

به گفته وی، قهرمانان ورزشی متعدد ملی و فراملی کاشان در این استادیوم تمرین و تعلیم دیده اند و رویداد های مختلف فرهنگی و ورزشی در آن برگزارشده است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار